הפוך לעמוד הבית

הפטריוטים: יוזמות שיווקיות ליום העצמאות

27/04/2017
הפטריוטים: יוזמות שיווקיות ליום העצמאות

חברת "מאיר בייגל" משיקה לקראת יום העצמאות סדרת בייגלה חדשה – סדרת "בייגלה ישראלי". חברת "מאיר בייגל השקיעה בפיתוח ייצור ושיווק סדרת "בייגלה ישראלי" כ- 3 מיליון ₪.

 

סדרת "בייגלה ישראלי" כוללת ארבעה מוצרים: "בייגלה ישראלי"- בטעם פלאפל אסלי, "בייגלה ישראלי" -בטעם זעתר ושומשום, "בייגלה ישראלי" -בטעם חריף מזרחי, "בייגלה ישראלי"- בטעם בצל על האש.

 

גלעד זילברברג מנכ"ל חברת "מאיר בייגל" : "הטעמים נבחרו עפ"י סקר שבוצע ע"י מכון "פאנלס" שקבע מהם טעמי האוכל הישראלי הכי אהובים ע"י ישראלים. ההחלטה לייצר את סדרת "הבייגלה הישראלי" הינה חלק מהגאווה של מפעל בייגל בישראליות וההחלטה להביא בשורה גסטרונומית ישראלית בקטגוריה זו".

 

בחברת "אופרייט ליס" "מקבוצת תפארת" שהינה אחת מהחברות הגדולות במשק מתחום ליסינג, החליטה לצאת במבצע מיוחד לרגל יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל במסגרתו תינתן הנחה של עד 33%  +1,000 ₪ תלושי דלק ללקוחות שירכשו רכב בצבע כחול במהלך שבוע יום העצמאות

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד