הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תירוש כרמל מהלך שיווקי להזמנת בקבוקים עם תמונה אישית

6/08/2018
תירוש כרמל מהלך שיווקי להזמנת בקבוקים עם תמונה אישית

תירוש כרמל מקורי בהזמנה אישית עם תווית אישית של תמונת האהובים עלינו והקדשה אישית וזאת בהמשך לטרנד הפרסונליזציה בשיווק אשר הפך בשנים האחרונות למאוד מדויק ואישי וזאת באמצעות היכולת הטכנולוגית להתאים את המסר השיווקי להעדפות האישיות של הלקוחות.  הפעילות הייחודית מתחברת לערך הליבה של מותג יקבי כרמל  "לחיי רגעים של שמחה משותפים" תחת המסר "100% ענבים, 100% שמחה" במטרה להביא את הזיכרונות המשותפים והמרגשים לשולחן החג.

 

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל:  "לקראת חגי תשרי 2018, אנו שמחים להציע את תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי על מנת להעביר את רגעי השמחה המשותפים והאישיים הקיימים בכל בית בישראל ולהעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג"

 

כיצד מזמינים? נכנסים לאתר ייעודי  לפעילות  בכתובת:  http://aprint.co.il/wine , בוחרים  תמונה שמחה ומרגשת, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, כותבים הקדשה  קצרה ואישית ולסיום בוחרים את אפשרות השילוח: דואר שליחים עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד