הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין גרילה של אורבן פלייס

12/08/2018
קמפיין גרילה של אורבן פלייס

2000 רוכבי אופניים בכל רחבי תל אביב, הופתעו לגלות ביום חמישי בשבוע שעבר על כיסא האופניים שלהם כיסוי מושב חדש, צבעוני ורך – זאת במסגרת קמפיין גרילה צבעוני ומקורי של רשת חללי העבודה המשותפים URBAN PLACE, המפעילה בין השאר שני חללי עבודה בתל אביב – בשדרות רוטשילד ובמגדל שלום. הקמפיין באמצעות חוצ-פה ומושבי Seaton.

 

עובדי החברה עטפו בכיסויים הממתוגים אלפי כיסאות של אופניים שנקשרו ברחובות תל אביב, ולאופניים שבעליהם לקחו איתם את המושב, מחשש לגניבה, היא תלתה את הכיסויים על המושב. הכיסויים הרבים צבעו רחובות שלמים בצבעים של החברה, והעניקו להם מראה תוסס.

 

על הכיסוי הממותג נכתבו ראשי התיבות של URBAN PLACE  - UP, QR המפנה לאתר החברה, וכן פרטים ליצירת קשר והזמנה לסיור בחללי העבודה המשותפים.

 

מנכ"ל חברת אורבן פלייס, רומן לוי: "רשת אורבן פלייס מעודדת את רכיבת האופניים בתל אביב, כדרך תחבורה נקייה, מהירה ויעילה. ראינו שרבים מאוד מעובדנו מגיעים למשרדים עם האופניים, והבנו שרבים מרוכבי האופניים בתל אביב הם קהל היעד שלנו, ואולי כדאי לתת להם מתנה צבעונית וצנועה, ובכך לחשוף אותם למשרדים שלנו, שנמצאים באזורי פריים לוקיישן בעיר. בכל החללים שלנו הכשרנו חדרי אופניים ייעודיים וגם במהלך המונדיאל ערכנו תחרות הימורים על הזוכה, כשהפרס הראשי היה אופניים חשמליים. הלוואי שכל תושבי תל אביב היו נעים בכלי הזה – זה היה פותר את בעיות הפקקים, התנועה וזיהום האוויר, והיה מאפשר חיים טובים יותר בעיר הנהדרת הזאת".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד