הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אנשי השיווק משפיעים עם משפיענים

27/02/2019
איל עמית, סיגלית הורן גלפרין, עידו גרינברג ותלמה ב

איגוד השיווק הישראלי, בראשותה של תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד, קיים ביום שני את הכנס המרכזי בנושא שיווק באמצעות משפיענים, אשר את הבאז סביבם אנו שומעים כבר לא מעט זמן. אל הכנס, אשר נערך בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הגיעו מאות אנשי שיווק שמעוניינים להכיר וללמוד את שיטות העבודה עם משפיענים, כיצד ליצור באמצעותם ערך למותג שלהם וכן, איך ניתן למדוד את התמורה בגין עבודתם.

 

במסגרת הכנס, אנשי השיווק שמעו מגוון הרצאות בנושא וביניהן: בינה מלאכותית בשירות שוק המשפיענים, 5 עקרונות לעבודה נכונה עם משפיענים, מה ניתן ללמוד ממשפיענים על ניהול מותג ו-7 טעויות נפוצות בגישה של מפרסמים לקמפייני משפיענים. 

 

את הכנס פתחה המשנה למנכ"לית האיגוד ויוזמת הכנס, סיגלית הורן גלפרין. עוד נאמו בכנס: איל עמית, מנהל תקשורת שיווקית יוניליוור; עופרי שבו, מנהל שיווק בתחום הטיפוח האישי יוניליוור; עידו גרינברג, בעל המותג Mismas; אפרת סלע איתמר, מנכ"לית ומייסדת לידרס; מורן קרמין-קורן, בעלים ומנכ"לית לייק אנד שר; מורן זר קצנשטיין, מייסדת YYY  ובית הספר למקצועות היוטיוב; דרור בלומנטל, מנכ"ל ומייסד Humanz; חגית ברטל-פרסקי, מנהלת טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות קיברלי קלארק; וערן גפן, מנכ"ל GefenTeam

 

צילום: אבשלום ששוני.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד