הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תחרות גרין טן הפכה כלי שיווקי לערים

13/08/2019

צוות שופטים בלתי תלוי המורכב מבכירי אנשי המקצוע בישראל  יבחר את עשר הערים והרשויות הירוקות בישראל במסגרת תחרות גרין טן. 

"התחרות כבר אינה רק תחרות איכות סביבה, היא הפכה לכלי מרכזי  לשיווק הערים והרשויות  , אנו יודעים בוודאות שהזוכים בתחרות הופכות למבוקשות ומחוזרות יותר הן ע״י תעשיות ההייטק והתעשיות המתקדמות והן עי תושבים איכותיים  שמעדיפים להתגורר בעיר ירוקה״, אומר חיים אלוש מייסד התחרות, ומנכ"ל קבוצת משוב, המוציאה לאור מגזינים ומפיקה ועידות בנושא חקלאות וקלינטק.

 

לתחרות השנה נרשמו מספר שיא של משתתפים והוא יגיע להערכת מארגני התחרות ל- 100. הערים והרשויות שנרשמו לתחרות  מצטיינות בתחומי הקלינטק השונים, שהפכו להיות טרנדים חמים בפרויקטי ערים חכמות. 

 

בראש צוות השופטים  יעמוד גם השנה ד"ר אשר וטורי, עמית מחקר מאוניברסיטת בן גוריון. הקטגוריות בתחרות עסקו בין היתר בהתייעלות אנרגטית, מיחזור, עידוד השימוש בתחבורה ציבורית ומתן עדיפות לשטחים ירוקים. נושא הקלינטק הפך להיות אחד הנושאים המרכזיים בהם מטפלות הרשויות בבואן ליישם את חזון העיר החכמה.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד