הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פסח: סקאל משיקה קונספט שיווקי חדש בשיתוף עם הכוכבת טל מן עם מחירים נמוכים ב- 70% ממחירי השוק

12/04/2005

חברת סקאל בשיתוף הכוכבת טל מן משיקים קונספט שיווקי ייחודי לקראת חג הפסח. סקאל תערוך בחול המועד פסח פסטיבל מכירות ו - FUN תחת השם Sakal Sale - Fashion & Fun, המציע בין היתר אלפי מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, אופנה והנעלה ממותגת בהנחות ענק.

 

הפסטיבל יערך בין התאריכים 26/4 עד 28/4 (ימים שלישי עד חמישי) בהאנגר "טאו" הממוקם בצומת רעננה צפון ובמסגרתו יוכל הקהל לרכוש פריטי אופנה, ספורט והנעלה של כל המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם: DKNY, נייקי, ריבוק, ניין ווסט, פולו ראלף לורן, קלווין קליין, אוניל, קוויק סילבר ועוד וממוצרי חשמל ואלקטרוניקה של המותגים המובילים ביניהם: LG, סוני, JVC, טושיבה, בוש, סימנס, אמנה, סמסונג, יונדאי ואפולו שישווקו במחירים הנמוכים ב – 70% מהמחירים המוצעים בשוק.

 

מלבד שטח המכירה המשתרע על שטח של כ- 1,500 מ"ר ומחולק למחלקות מתמחות, מציע הפסטיבל ערך מוסף - מתחם Fun לילדים שיכלול מתקני ענק מתנפחים, בשילוב סדנאות יצירה והפעלות לילדים, הממוקם בסמוך למתחם המכירות. בנוסף,  לצד מתחם הילדים ימוקם מתחם מזון כשר לפסח שיכלול ניידת בורגראנץ', בתי קפה, עגלות מזון של נקניקיות, תירס וכו'...

 

קובי סקאל סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל מסר כי: "מדובר באירוע שעונה על הצרכים של משפחות בחג הפסח ומציע בילוי לכל המשפחה הן בפרמטרים של קניות והן בפרמטרים של בילוי ו – FUN לכל המשפחה."

 

לדבריו: "פסטיבל זה מצטרף לשרשרת אירועי מכירות גדולים ופסטיבלי מכירות שערכה סקאל בעבר ומטרתו המשך מיצובן של חנויות סקאל כאטרקטיביות בארץ ומתן דגש על העובדה כי המחירים בדיוטי פרי הינם הנמוכים בישראל הן בתחומי החשמל והאלקטרוניקה והן בתחומי האופנה וההנעלה הממותגת".

 

עוד מסר סקאל כי צפי המבקרים בפסטיבל עומד על כ 40,000 מבקרים וזאת בהסתמך על הפוטנציאל הגלום  בחג הפסח בתחומי הבילוי המשפחתי בשילוב תמהיל בילוי מושלם לכל המשפחה.

 

מחירו של כרטיס כניסה לפסטיבל עומד על  10 ₪ למבוגר / ילד כאשר 1 ₪ מתוך סכום הכרטיס יתרם לעמותת לב אוהב).

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד