הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת ניו-פארם נערכת למהפכת התרופות ללא מרשם ומשיקה קונספט חדש תחת המותג: "ניו-פארם אקספרס"

8/05/2005

רשת ניו-פארם נערכת למהפכת התרופות ללא מרשם. במסגרת ההיערכות תשיק הרשת קונספט חדש: "ניו-פארם אקספרס", במסגרתו מתכננת הרשת לפתח מותג פרטי בתחום התרופות ללא מרשם והצבת עמדות מידע ממוחשבות למען הצרכנים בכל אחד מסניפי הרשת. עמדות המכירה לרכישת תרופות ללא מרשם יהיו בשתי נקודות מכירה בחנות: האחת באזור בית המרקחת והשנייה בקו הקופות .

 

 "ניו-פארם אקספרס" הינו קונספט חדש שבמסגרתו רשת ניו-פארם מרחיבה את פרישתה באמצעות מיתוג עולם הפארמה בחנויות שונות, שמחוץ לרשת ניו-פארם, שיורשו למכור תרופות ללא מרשם ומוצרים משלימים בעמדות הממותגות "ניו-פארם אקספרס". במסגרת זו צפויה הרשת לחתום על מספר שיתופי פעולה עם גורמים שונים בענף.

 

כמו כן על מנת לתת מענה תחליפי להתייעצות עם הרוקח ולהעניק את מקסימום המידע אודות התרופה לצרכן, מצטיידת רשת ניו-פארם במערכות מחשב בעלות מסכי   touch screen של IBM באמצעותם יוכלו הצרכנים לקבל מידע על התרופה בה הם מעוניינים. הרשת תשקיע כ- 1 מליון ₪ בפרויקט המידוף והנראות בחנויות.

 

ירון דור, מנכ"ל ניו-פארם: "ההיערכות של הרשת למכירת תרופות ללא מרשם היא המשך האסטרטגיה של הרשת לחזק את החלק הרוקחי המקצועי בבית-המרקחת."  

 

רשת ניו-פארם שייכת לקבוצת בורוביץ, מוזס רוזן, אשר בבעלותה נמצאים חנויות רשת קלאבמרקט, תחנות דלק סונול אשר צפויות אף הן להיות חלק מנקודות המכירה החדשות ויוכלו למכור את התרופות ללא מרשם. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד