הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קניון שבעת הכוכבים משקיע כ-200,000 שקל בפסטיבל "מעצבים בשבעת הכוכבים"

3/01/2008 10:50

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה פותח את השנה האזרחית החדשה באירוע מושקע ומעוצב, תרתי משמע: יריד מעצבים צעירים שיתקיים תחת הכותרת "פסטיבל Home & Fashion Accessories". הפסטיבל  ימשך שלושה ימים (9-11 בינואר), במסגרתו יציגו כ-50 מעצבים צעירים קולקציות שונות מאביזרי אופנה ייחודיים ועד פריטים מעוצבים לבית, כאשר חלקם זוכים באירוע לחשיפה ראשונה.

 

במסגרת הפסטיבל תוצג תערוכת "ארנקים פתוחים", הכוללת 15 אובייקטים מעוצבים בצורת ארנק פרי יצירתם של הסטודנטים במכללה לעיצוב "קונספט". התערוכה נועדה לעודד את ציבור המבקרים בקניון לפתוח את ארנקם האישי ולהרים תרומה כספית למימון פעילותו של המקלט לנשים קורבנות אלימות בהרצליה.

 

בהפקת הפסטיבל ובפרסומו הושקעו כ-200,000 ₪. הקמפיין הפרסומי כולל דיוור ישיר של תלי-דלת ל-110,000 בתי אב בכל איזור השרון ובשכונות הצפוניות של תל-אביב וכן פרסום מודעות בעיתונים הארציים ובמקומוני השרון. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "בריקמן".

את הפסטיבל מפיקה חברת "לביא וינגרטן שיווק קריאטיבי", העוסקת בחשיפה ובקירוב של יוצרים צעירים לקהל הרחב וביצירת תכנים תרבותיים למקומות ציבוריים.

 

הדס למדן, סמנכ"ל השיווק: "קניון שבעת הכוכבים פותח את השנה האזרחית החדשה באירוע מושקע ומעוצב. הפסטיבל נותן הזדמנות לעשרות מעצבים צעירים מתחומים שונים לפרוץ לשוק ולהגיע לקהל רחב. כמו בכל  פעילות של הקניון, גם הפעם עמדה לנגד עינינו חשיבות התרומה לקהילה. הפסטיבל עונה על מטרה זו הן במתן סיוע למעצבים הצעירים לפרוץ לראשונה והן במתן מענה לצורך קונקרטי של המקלט לנשים מוכות".

 

קניון שבעת הכוכבים, שהוקם לפני שבע שנים בלבד, נמנה עם עשרת הקניונים המצליחים והרווחיים ביותר. מגוון פעילויות תוכן והעשרה הנערכות בו באופן קבוע ללא תשלום מיתגו אותו כקניון משפחתי, ידידותי לילדים ולהורים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד