הפוך לעמוד הבית

MarketTech

בזק משיקה שירות חדש להנגשת אתרי אינטרנט

15/09/2017
גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות בבזק, "השירות החדש של בזק מאפשר לבעל האתר להמשיך ולהיות מרוכז במטרות שלו, ובמקביל להרחיב את הפוטנציאל העסקי לכמעט רבע מהאוכלוסייה".
אינראקטיב משיקה פלטפורמת פרסום בוידאו עוקפת גוגל ופייסבוק

אינראקטיב משיקה פלטפורמת פרסום בוידאו עוקפת גוגל ופייסבוק

15/09/2017
"שוק הפרסום הדיגיטלי כיום נשלט על ידי גוגל ופייסבוק שלוקחים 75 סנט מכל דולר שמושקע בפרסום במובייל. לבעלי אפליקציות קשה להתחרות עם הענקים והפתרונות שמוצעים כיום בשוק, אמר זיו אלול, מייסד אינראקטיב.
Noviopus השיקה תוכנה למיון, סינון וגיוס עובדים במודל תשלום לפי שימוש

Noviopus השיקה תוכנה למיון, סינון וגיוס עובדים במודל תשלום לפי שימוש

12/09/2017
התוכנה, אשר מנתחת רלוונטיות של ההתאמה באופן מעמיק ואיכותי, במקום שימוש במילות מפתח כמקובל כיום, חוסכת זמן רב בתהליכי מיון וסינון קורות חיים וכוללת רכיבי בינה עסקית
אושרו תקנות נגישות מקלות - דחייה עסקים קטנים והחרגה לפייסבוק

אושרו תקנות נגישות מקלות - דחייה עסקים קטנים והחרגה לפייסבוק

5/09/2017
תקנות הנגישות שהיו אמורות להיכנס לתוקפן בשנה שעברה נדחו, וכעת אושרו תקנות חדשות המקלות על עסקים קטנים, מבטלות את הפיצוי האוטומטי, וגם חסות על פייסבוק

Wix הופכת לנגישה

4/09/2017
״בזכות השיפורים הטכנולוגיים שביצענו ב-Wix, מעתה, במספר פעולות פשוטות, המשתמשים שלנו יוכלו להפוך את אתרי האינטרנט שלהם ליותר נגישים " הסביר ניר חורש, מנהל פרויקט הנגישות ב-Wix.
הסטרטאפ CallMarker מייעל את הטלמרקטינג באמצעות בינה מלאכותית

הסטרטאפ CallMarker מייעל את הטלמרקטינג באמצעות בינה מלאכותית

24/08/2017
דורי שבת, מנכ"ל CallMarker: "לטלמרקטינג יש תדמית רעה מאוד וזה בגלל כל אותן שיחות סרק ללקוחות לא רלוונטיים".
צ'אט בוט לסיבוס

צ'אט בוט לסיבוס

16/08/2017
Sodexo סיבוס, משיקה שירות "צ'אט בוט" באמצעותו יוכלו מחזיקי הכרטיס לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באמצעות פייסבוק מסנג'ר

GO​​ חתמה על הסכם לשימוש במערכת BlueKai מבית אורקל

10/08/2017
BlueKai נחשבת למערכת ה-DMP הגדולה בעולם שכן היא מנהלת דאטה בכ-200 בורסות פרסום

צ'אט בוט של לאגו יספק שירות לאורחי מלונות

10/08/2017
הצ'אט בוט כבר אומץ על ידי "התאחדות המלונות בישראל" ופועל במספר רשתות ומלונות בארץ, דוגמת מלון מרגוזה ביפו.
חברות רכב מנצלות טכנולוגיית VR לחיזוק המיתוג והבידול שלהן

חברות רכב מנצלות טכנולוגיית VR לחיזוק המיתוג והבידול שלהן

6/08/2017
חברות הרכב המובילות מחפשות כיום דרכים חדשות כדי לבדל את המותגים שלהן, וליצור חוויות משמעותיות יותר עבור הלקוחות.
מלם תים תפיץ ותשווק את פתרונות Talend לניהול תשתיות ביג דאטה

מלם תים תפיץ ותשווק את פתרונות Talend לניהול תשתיות ביג דאטה

2/08/2017
החברה מספקת סוויטה לעולמות ניהול הנתונים, המבוססת קוד פתוח, מאפשרת פיתוחים בשפתJAVA ומהווה פתרון מתקדם ותחרותי.
מלם תים הוכרזה כשותף Gold של חברת Open Text

מלם תים הוכרזה כשותף Gold של חברת Open Text

27/07/2017
Open Text פיתחה את המערכת המתקדמת בעולם לניהול מסמכים
WIX פותחת את הקוד שלה לאפליקציות חיצוניות

WIX פותחת את הקוד שלה לאפליקציות חיצוניות

26/07/2017
מהלך משמעותי של וויקס שיאפשר למפתחים חיצוניים ולמשתמשים לפתח ושלב אפליקציות רשת שונות

70% מתעבורת האינטרנט בבזק מגיע מוידאו

12/07/2017
יקי זנו, סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק: "בכל פעם שאנשי התוכן ממציאים חוויית צפייה חדשה, כזאת שנותנת לצופים ערך מוסף שהם עוד לא הכירו, הם דורשים גם מאתנו, אנשי הטכנולוגיה להמציא את עצמם מחדש"

אוטודסק מעלה את תכנון המוצרים לענן

6/07/2017
אילן ישראל, מנהל הפעילות בחברת תים: "תחום פיתוח המוצר השתנה בשנים האחרונות והפך לאחד המרכיבים המשמעותיים באסטרטגיה של חברות".
ServiceNow מספקת פלטפורמה לניהול קהילות מוצר

ServiceNow מספקת פלטפורמה לניהול קהילות מוצר

6/07/2017
אודי גוטליב, מנהל מוצר ב- ServiceNow "זהו יישום מבוקש מאד בקרב הלקוחות המאפשר להם לנהל קהילות שלמות כחלק מהפלטפורמה. למשל, ניהול קבוצות דיון של לקוחות סביב מוצר מסוים".
פלאקארד עונה על הביקוש למודלים מתקדמים של מכירות מקוונות עם פלאגין חדש

פלאקארד עונה על הביקוש למודלים מתקדמים של מכירות מקוונות עם פלאגין חדש

27/06/2017
"המסחר האלקטרוני מתפתח במהירות, והמוכרים ברשת מחפשים מאפיינים מתקדמים שיעניקו להם יתרון על פני המתחרים", אומר אסף אריאלי, מנהל צוות PeleTEAM, צוות התמיכה המוביל של פלאקארד

Spot.IM משיק פיתוח שיאפשר לעיתונאים לסקר אירוע מתגלגל יחד עם הגולשים

15/06/2017
בניית הסיפור בהמשכים נעשית על ידי כתב או מספר חברי מערכת במקביל המזרימים פוסטים שבונים את הסיפור בהמשכים תוך כדי התרחשותו.
קבוצת Fossil מייצרת רציפות דיגיטלית כדי להאיץ חדשנות ומענה על ביקושים

קבוצת Fossil מייצרת רציפות דיגיטלית כדי להאיץ חדשנות ומענה על ביקושים

5/06/2017
בתעשיית האופנה הפועלת בקצב מהיר, חברות חייבות להשיק מוצרים חדשים וחוויות קניה אשר תואמים למגמות חדשות. רציפות דיגיטלית היא אחת הדרכים לעשות זאת.
הכל דיבורים: הזמן לממשק קולי עם הלקוח

הכל דיבורים: הזמן לממשק קולי עם הלקוח

1/06/2017
הטרנד ברור, יותר ויותר מכשירים מאפשרים למשתמש לדבר איתם. הזמן של עסקים לשמוע את קול הלקוח.
עבור לתוכן העמוד