הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לא לאבד את הלקוח: נטפרוטק משיקה את שירות 1800-HELP לניהול פניות לקוח

28/09/2008 10:10

לקוחות רבים מעדיפים ליצור קשר דרך האינטרנט במקום להמתין דקות ארוכות למענה הטלפוני שאינו פועל בכל שעות היום. כדי לנהל את הפניות המקוונות בצורה הטובה ביותר השיקה חברת נטפרוטק פתרון מקוון לניהול פניות לקוחות למוקדי תמיכה ושירות. באמצעות אתר אינטרנט  www.1800help.co.il או דרך אתר החברה עצמה, פניית הלקוח  מועברת למערכת ניהול הפניות, ובמקביל מבצעת שליחת הודעה על טיפול ללקוח, ובמוקד השירות או התמיכה נכנסים פרטי הפניה. הפתרון מיועד לארגונים ואתרי אינטרנט המפעילים תמיכה, וכן לעסקים המחזיקים פעילות מקוונת.

 

המשרד האחורי של השירות נועד להשתלב בעבודה השוטפת של מוקדי שירות, כשכל פניה למערכת ה- 1800-HELP מוצגת במסך מנהל שירות או תצוגת מוקד, וכל הפרטים הרלוונטיים לגבי הפונה והטיפול בבעיה מוצגים. המערכת גם מספקת דוחות מסודרים בזמן אמת על כל הפניות שהגיעו לפי פילוח: ממי הגיעה הפניה, מתי הגיעה, מי טיפל ומתי נסגרה. בנוסף המערכת נתמכת באפשרות לתמיכה מקוונת באמצעות  צ'אט מקוון.

 

מנחם יעקובוביץ', מנכ"ל נטפרוטק: " כל אתרי החברות כיום כוללים טופס לפניה לאגפים השונים של החברה, אך לא מעט פעמים הפניה נוחתת בתיבת הדואר האלקטרוני של איש השירות או האיש הטכני ונשכחת שם עד שהלקוח מטלפן שוב כועס, או שהלקוח הפוטנציאלי בוחר בחברה אחרת. מערכת  1800-HELP מאפשרת לבצע מעקב וביקורת אחר כל ההודעות, ולהבטיח שירות טוב יותר ללקוחות, תוך ייעול התפעול של השירות בארגון".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד