הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בהמשך לקמפיין ה – BSA גטר –טק יוצאת בקמפיין שילוט אוטובוסים וטלוויזיה אינטראקטיבית

7/09/2005

גטר-טק, משווקת תוכנות מהגדולות בישראל בשיתוף מיקרוסופט ישראל, סימנטק ואדובי יוצאות בקמפיין תקשורתי לקבלת  ייעוץ דיסקרטי ללא תשלום בנושא תוכנות לא חוקיות. הקמפיין כולל  פרסום על גבי מסכי טלוויזיה אינטראקטיביים בצמתים גדולים ברחבי הארץ ושילוט אוטובוסים ברחבי גוש דן עם  קריאה להתקשר לחברה על מנת לקבל ייעוץ מה לעשות עם תוכנה לא חוקית אשר נמצאת ברשותם.

 

קמפיין החברה בא בהמשך למהלך פרסום מסיבי של ה – BSA, ה"איגוד להגנה מפני העתקות וגניבת תוכנה"  אשר ימשך כחודש שלם. הקמפיין של ארגון ה – BSA  יהיה בעל אופי מפחיד ומאיים והקמפיין של גטר-טק יציג בפני הלקוחות את הפתרון- התקשר לחברה ונייעץ לך בנושא. הקמפיין יעלה ב – 11 לספטמבר כשבוע לאחר עליית קמפיין ה – BSA וימשך כ- 3 שבועות. משרד פרסום טנא אלי.

 

איריס אגם, מנהלת השיווק של גטר-טק מציינת כי לקוחות רבים אשר ברשותם תוכנות לא חוקיות לא יודעים מה לעשות ומצויים בבעיה קשה כי אינם רוצים להיחשף על מנת לא להיפגע תדמיתית. גטר-טק תתמקד בקמפיין בהעברת מסרים מרגיעים אשר מבטיחים שותפות אמיתית ופיתרון של הדילמות תוך שמירה על הסודיות, הדיסקרטיות והאינטרסים של הלקוח.

 

תוכנות מיקרוסופט, אדובי  וסימנטק הן מהתוכנות הלא חוקיות הנפוצות בישראל המסבות נזקים כספיים רבים לחברות, אנו צופים כי נקבל אלפי פניות של לקוחות המבקשים פתרון אלגנטי למצב, הוסיפה אגם.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד