הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Mefik.co.il מחזק את ממשק המשתמש ומשלב המלצות גולשים

16/05/2011

אתר האינטרנט 'מפיק' (www.mefik.co.il), המשרת את העובדים בתעשיית השיווק החוויתי, הפקות האירועים והתערוכות המסחריות, עלה לאוויר תחת עיצוב גרפי וחזותי חדש ומתקדם.

 

משאבים רבים, הכוללים עבודת מחקר מקיפה של מעל לשנה על התנהגות הגולש באתר ושילוב אופטימאלי בין צרכיו לבין אלו של המפרסמים הביאו לשינוי פני הפרסום באתר,שינוי מבני בכל עמודי האתר, שדרוג הקוד הטכני והטמעת מנוע חיפוש מתקדם המאתר אינפורמציה בכל חלקי האתר. 

 

במסגרת ה"רמונט" הכללי, בו הושקעו כמאה אלף ש"ח,יוכלו הגולשים לראשונה להמליץ על ספקים בענף ולחוות את דעתם לגביהם, לטובת גולשים אחרים, תוך התממשקות עם פייסבוק.

 

לרווחת הגולשים, ניתן יהיה "לזפזפ" מהאתר ליו-טיוב ולדף הפייסבוק של "מפיק" בלחיצה אחת, להגיב, לבקר ולשתף בקבצים, בחדשות ובתכני וידאו. בשורה התחתונה: יותר תמונות, יותר וידאו, והרבה יותר צבע ואינטראקציה עם הגולשים תוך שמירה על קו עיצובי נקי ומודרני.

  

"לוק" חדש ועדכני הרבה יותר נתפר גם למדור החדשות של "מפיק", היחיד מסוגו בישראל. השינוי המבני במדור יאפשר מגוון רחב יותר של מידע חדשותי, ועדכונים במנעד רחב יותר מהקיים כעת.

 

על העיצוב החדש והטמעתו אמונות החברות Manch ו- Mipo.

 

אתר "מפיק" הוקם לפני חמש שנים וחצי על-ידי היזמים בועז שיינהרץ ובני מלמד, ומשרת את תעשיית האירועים וההפקה. באתר גולשים מידי חודש כ-145 אלף גולשים יחודיים ומפרסמים בו כ-1,500 ספקים מהתחום.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד