הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בלאט-לפידות תציע את פתרונות ההדרכה של חברת הסטארט אפ WalkMe

1/11/2012

בלאט-לפידות יישומים ארגוניים, חתמה על הסכם בלעדי עם WalkMe, חברת הסטארט אפ הישראלית, המספקת פתרון הדרכה ותמיכה אינטארקטיבי למשתמשים בישומי אינטרנט, שהציגה לאחרונה את פתרון התמיכה הייעודיי שפיתחה עבור לקוחות Salesforce.com

 

על-פי ההסכםתציע בלאט-לפידות את הפתרון למשתמשי Salesforce.com בישראל. הפתרון מגביר באופן משמעותי את אופן השימוש הנכון במוצרי Salesforce.com, מפחית עלויות הדרכה ותמיכה ומהווה פתרון הכרחי לכל ארגון שמטמיע Salesforce.com.

 

פתרון התמיכה  של WalkMe מאפשר בניית תהליכי תמיכה "צעד אחר צעד" באופן השימוש במוצרי Salesforce.com. הפתרון זכה לתגובות נלהבות בכנס Dreamforce ומהווה פריצת דרך מהותית באופן היישום והטמעה של מוצרי Salesforce.com בארגונים.

 

"החיבור ל WalkMe הוא חלק מסל רחב של פתרונות מתקדמים שאנחנו מציעים, במטרה לתת מענה לכלל צרכי הלקוחות", אמרה מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט-לפידות יישומים ארגוניים. "פתרון התמיכה של WalkMe מקל מאוד על תהליכי ההדרכה וההטמעה של המערכת - במיוחד בחברות גדולות. הפתרון מאפשר ללקוחות Salesofrce.com לחסוך משמעותית במשאבי ההדרכה וההטמעה המושקעים בכל משתמש – וזהו חסכון קריטי כיום, כאשר תהליכים עסקיים משתנים לעתים תכופות ויש צורך להגיב במהירות וביעילות".

 

חברת WalkMe פיתחה פלטפורמה המאפשרת לשלב מדריכים אינטראקטיביים בשיטת "עקב בצד אגודל" על גבי אתר אינטרנט. כך, במקום סרטוני הדגמה, ניתן לשלב בממשק האתר תפריט תרחישים מתוכו יבחר המשתמש את הפעולה שברצונו לבצע, כאשר הצעדים לביצועה יוצגו כבועות לצד הכפתורים ושדות הטקסט המתאימים וישתנו באופן רציף על פי פעולת המשתמש והגדרות התמיכה שהוגדרו מראש. WalkMe הוקמה על ידי אייל כהן, רפי סוירי ודן עדיקא ב- 2011. החברה גייסה לאחרונה M5.5$ ונבחרה ע"י מגזין TheMarker לאחת מ-12 החברות הישראליות המבטיחות ל-2012.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד