הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בלאט לפידות תציע כלי ניתוח לרשתות חברתיות כחלק מ- Salesforce.com

11/11/2012

בלאט לפידות, שותפתה הבכירה של Salesforce.com בישראל, תציע ללקוחותיה כלים אנליטיים מתקדמים לניתוח פעילות ברשתות החברתיות. הכלים יוצעו במסגרת "ענן השיווק" של Salesforce.com. באמצעות 20 כלים שונים ומתקדמים לניתוח אנליטי של פעילות ברשתות חברתיות הנמצאים בענן השיווק, חברות יכולות כעת לבצע החלטות עסקיות טובות יותר על בסיס המידע הנוצר כל יום, הכל מלוח מחוונים יחיד.

 

לקוחות ענן השיווק יכולים להיכנס למידע אנליטי מתקדם המאפשר להם לזהות הזדמנויות מכירה, תגובות שליליות, מגמות וכיוונים עבור כל נושא או מילת מפתח, לזהות משפיעים חברתיים ולנתח תוכן ב- 17 שפות. בכמה קליקים בלבד, חברות יכולות לבחור כמה שירותים אנליטיים וליצור לוח מחוונים אחד, המספק מבט מרוכז לרשתות החברתיות והכולל את התובנות המשרתות את יעדי החברה.

 

"150 מיליון שיחות מתבצעות מדי יום ברשתות החברתיות וכעת חברות יכולות לקבל מבט אל תוך השיחות האלו ולנקוט פעולות לגבי שיחות שעשויות להניב הזדמנויות עסקיות", אמרה מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים. "הכלים האנליטיים שבתוך ענן השיווק מסייעים לחברות וארגונים למצוא מחט בערימת שחת, לאתר אות חיובי בתוך רעש רב, אשר עשוי להביא ערך עסקי אמיתי".

 

"לרשתות החברתיות יש אפקט הולך וגובר על השיווק", הוסיפה קומרוב. "כיום חברות מחפשות דרכים חדשות להפיק תועלת מן המידע ברשתות החברתיות. עם הבינה העסקית שמספק ענן השיווק של Salesforce ניתן, להבחין בקלות באילו פוסטים ברשתות החברתיות שואלים שאלות, מציפים צורך או בעיה ולזהות חוזק וחולשה של המותג ולפעול בהתאם".

 

"ענן השיווק היא החבילה המקיפה ביותר לשיווק חברתי, המאפשר לחברות לנהל את ההאזנה החברתית, התוכן, הקשר עם לקוחות, פרסום והמדידה של כלל הפעילויות, הכל במקום אחד".

 

מחקר של IDC  מצא כי ההשקעה בפעילות שיווקית ברשתות החברתיות עלתה ב- 47%, הגידול החד ביותר בתחום הטכנולוגיה. מחקר מנכ"לים של יבמ משנת 2012 חשף כי רשתות חברתיות תהיינה אחת משתי הדרכים לתקשר עם לקוחות על חשבון ערוצי התקשורת המסורתיים.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד