הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת אומניקלאוד תציע שירותי טלפוניה מתקדמים בענן, ללא צורך במרכזיה באתר הלקוח

20/11/2012

חברת אומניקלאוד, הנמנית על קבוצת שירותי התקשורת אומניטלקום, משיקה שירות חדש: פתרון טלפוניה מתקדם בענן, כאשר במקום לרכוש ולתחזק מרכזיה באתר הלקוח, הלקוח מקבל את שירותי הטלפוניה באמצעות מרכזיה מרוחקת – על בסיס תשתית VoIP (Voice over IP).

 

אומניקלאוד מציעה ללקוחותיה שירותי טלפוניה וירטואליים, הכוללים את כלל השירותים המתקדמים בתחום הטלפוניה כיום, לרבות הקלטת שיחות, call center להכוונת שיחות, שירותי פקס למייל, ניהול תורים, שיחות ועידה ללא הגבלה בכמות המשתתפים, ניהול יומני שיחות, ניהול הרשאות, תא קולי ועוד.

 

השירותים של אומניקלאוד אף כוללים מגוון חבילות אטקרטיביות לשיחות מקומיות ובינלאומיות (כגון דיברת-שילמת, בנק דקות, שיחות ללא הגבלה ועוד), במחירים הנמוכים ביותר בשוק.

 

השירות בענן חוסך את הצורך ברכש ותחזוקה של המרכזיה ומוזיל משמעותית את עלויות התקשורת בארגון, בשיעור של עד עשרות אלפי שקלים בשנה, מה שמעניק ROI (Return of Investment) גבוה ומהיר.

 

לדברי ד"ר צחי בן יצחק, מנכ"ל אומניטלקום, "החיבור של אומניטלקום עם טלפוניה בענן הוא טבעי בשל היותה אחת מספקיות הטלקום המובילות בישראל. הניסיון, המקצועיות והיקפי הפעילות של אומניטלקום מאפשרים לחברת אומניקלאוד לספק ללקוחות שירות מקצועי, באיכות שמע מעולה, ואת המחירים האטרקטיביים ביותר הקיימים כיום בענף".

 

"אנו עדים בשנים האחרונות למעבר מסיבי של עסקים לפעילות בענן מהרבה בחינות. גם העברת הטלקום לענן טומנת בחובה הרבה יתרונות לעסק הקטן כגדול, כגון חיסכון כספי בתחזוקה ובחומרה. הקמת אומניקלאוד מהווה הוספת נדבך נוסף לפעילות הענפה של קבוצת אומניטלקום, ובעצם מאפשרת לנו להציע פתרון מלא לכל צרכי הטלקום של לקוחותינו".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד