הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הטלוויזיה החינוכית משיקה אפליקציית פייסבוק חדשה, שפותחה על ידי מטריקס ו- iSOCIA

25/02/2013

מטריקס, באמצעות מרכז התמחות מטריקס דיגיטל  בשיתוף עם חברת iSOCIA ,פיתחו אפליקציית פייסבוק חדשה עבור הטלויזיה החינוכית עם כ- 5000 תוכניות איכות של הטלויזיה החינוכית באורך מלא. כך מצטרפת הטלוויזיה החינוכית לעולם האפליקציות  לקריאה חברתית (Social Reader) ושמה לה לדגל להפוך את חוויית הלקוח לחוויה חברתית, בדומה ל-Washington Post ולגופי תקשורת מובילים בעולם.

 

מטריקס מלווה את הטלויזיה החינוכית כבר למעלה מ- 5 שנים, מייעצת ושותפה פעילה בבניית האסטרטגיה הדיגיטלית של החינוכית, ובפיתוח ושילוב פתרונות וטכנולוגיות לתמיכה באסטרטגיה זו באתר ובמדיה החברתית.

האפליקציה, פותחה תוך כדי שימוש בטכנולוגיית ה-Open Graph, פרוטוקול חדש שנועד לשדרג את פלטפורמת פייסבוק קונקט, ולהציע אינטגרציה מלאה יותר בין פייסבוק לבין אתרים חיצוניים. מטריקס פיתחה את הפתרון יחד עם iSOCIA. הפתרון כולל פיתוח האפליקציה, וכן יצירת הסנכרון וההתממשקות בין התכנים המופיעים באתר האינטרנט לבין הפייסבוק והערוצים הדיגיטליים הנוספים של החינוכית.  

 

התכנים המשותפים המופיעים בערוצי הטלויזיה החינוכית בטלויזיה, באתר האינטרנט, בערוץ היו-טיוב ובאפליקציית הפייסבוק כוללים קטעי וידאו של מיטב הקלאסיקות כמו 'פרפר נחמד', 'עניין של זמן' ועוד. כמו כן,  הם כוללים תכנים ללימוד כגון ערוץ הבגרויות להכנה לבגרות, תוכניות לימודיות שונות, לוח שידורים, פורומים, משחקים ופעילויות לילדים. האפליקציה מאפשרת לגולש לעדכן את חבריו בפייסבוק על תכנים שאהב, להגיב ולחוות דעה על קטעי וידאו בהם צפה, לשתף אותם בפעולות שביצע ואף להשתתף בחידונים יומיים.

 

רוני א. צייג, מנהל האינטרנט והניו-מדיה, חינוכית 23tv: "אפליקציית הפייסבוק היא צעד נוסף למימוש החזון הדיגיטלי של הטלויזיה החינוכית, ששם לעצמו למטרה להנגיש את כל התכנים האיכותיים של הערוץ בכל פלטפורמה אפשרית. אנו שמחים שמטריקס ו- iSOCIA סייעו לנו להעניק לציבור הצופים, הותיק והנאמן אפשרות לחיות מחדש רגעים גדולים מן העבר גם באמצעות הפייסבוק".   

 

רמי גור, מרכז התמחות מטריקס דיגיטל: "עם השקת אפליקצית הפייסבוק אוחזת הטלויזיה החינוכית במספר ערוצים דיגיטליים מכובד במקביל – הטלויזיה, אתר האינטרנט, ערוץ היו-טיוב והפייסבוק – כך, פוגשת החינוכית את הלקוחות שלה בכל אחד מן הערוצים ומעניקה להם חווית לקוח מצויינת, אמינה ורציפה בכל ערוץ וערוץ, בנפרד וביחד, תוך כדי הלימה ויצירת תחושה של המשכיות בין כל הערוצים".

 

קובי גמליאל, מייסד ומנהל , iSOCIA: "במהות שלנו אנו חותרים לשלב את כל רבדי האינטרנט עם כלים חברתיים, קריאטיביים וטכנולוגים על מנת ליצור השפעה עמוקה. החבירה למטריקס איפשרה לנו להגשים את 'האני מאמין' שלנו כחברה, לפתח אפליקציה בעלת יכולות התממשקות יוצאות מן הכלל למגוון הערוצים הדיגיטליים ולספק לטלויזיה החינוכית את החיבור המהיר והנכון ביותר למרחב הדיגיטלי והחברתי".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד