הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

AOL בהשקה עולמית של כלי ה- MARKETPLACE

10/04/2013

יו"ר חברת AOL העולמית, טים ארמסטרונג, הכריז היום (יום שלישי) בסן פרנסיסקו על ההשקה העולמית של ה-  MARKETPLACE של חברת הבת שלה ADTECH. הכלי שהינו supply-side platform (SSP) מספק למפרסמים ברשת את היציבות והפלואידיות הנדרשים להם כך שיוכלו לעקוב אחרי סך המודעות שהם מפרסמים. הכלי עוזר למקסם את ערכן של מודעות Non- reserved  ומתווסף לערכת הכלים שמספקת חברת ADTECH.

 

"בעלי הידע על הביקוש בשוק הפרסום הדיגיטלי והיכולת לספק פתרונות נמצאים ביתרון על אלו שאין להם את שני הדברים הללו יחדיו." אומר נד ברודי, מנכ"ל AOL מערכות.   "בעזרת ה- MARKETPLACE אנו יכולים לתת למפרסמים פלטפורמה תכנותית יעילה עם שקיפות מלאה כשהמטרה שלנו היא לפשט בכמה רמות  את עולם הפרסום הדיגיטלי והיום עם ה MARKETPLACE יכולים המפרסמים לשלוט על מלאי המודעות שלהם ללא צורך בכלים נוספים."

"כלי הmarketplace  נבנה תוך הבנת צרכי המפרסמים, אחרי הכל ביססנו אותו על הצרכים של המפרסמת הגדולה בעולם: AOL" אומר  דיויד ג'קובס סגן נשיא בכיר (SVP) ב AOL "חבירה למפרסמים הגדולים ביותר בעשור האחרון כצד הקונה פרסום הובילה אותנו להבנה ברורה ומשמעותית של צרכי שוק הפרסום שמבקשים להגדיל את רווחיהם."

ארהרד ניומן,מנכ"ל חברת ADTECH, אומר כי "כלי ה- Marketplace משולב בשרת המודעות של החברה. אנו מאמינים כי השילוב בין מוצרי הפרימיום שלנו לבין הכלי החדש הוא העתיד בדרך הצגת הפרסום במודעות בסלולרי ומודעות וידאו.

תודות לכך הלקוחות שלנו מקבלים ראייה כוללת על סך המודעות שיש ברשותם. ה"פרסום הוליסטי" כפי שאנו קוראים לזה, מאפשר הן למפרסמים והן למשווקים לשלוט על סך המודעות דרך פלטפורמה אחת ויחידה וליישם את המודל העסקי שלהם תוך כדי שה-  MARKETPLACE עוזר להם לנצל באופן מירבי את המודעות ה non-reserved."

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד