הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אפליקציית סופר-פארם זוכה בפרס מוצר השנה 2014 בקטגוריית אפליקציות קמעונאיות

10/03/2014

אפליקציית סופר-פארם זכתה בתואר האפליקציה החדשנית לשנת 2014, בקטגורית אפליקציות קמעונאיות, במסגרת תחרות מוצר השנה לשנת 2014. בטקס מוצר השנה, בו מוכרזים המוצרים והשירותים החדשניים ביותר, שנבחרו על ידי הצרכנים וצוות מומחים, זכה גם מותג Life  עם המוצרים: Face Cleaner בקטגורית עזרי טיפוח וסדרת מוצרי Protect בקטגורית הבריאות.

 

אפליקציית סופר-פארם זכתה השנה לפופולאריות בקרב הצרכנים, כאשר במהלך 2013 מספר ההורדות של האפליקציה שילש את עצמו- מ-300 אלף ל-800 אלף כשבכל חודש כ-450 אלף לקוחות עושים שימוש באפליקציה – ממשים קופונים, מתעדכנים במבצעים, מכינים ושולחים רשימת קניות, מזמינים תור לבית המרקחת באמצעות שירות קליק-פארם.

 

מותג לייף שזכה אף הוא להצלחה רבה השנה עם צמיחה של 23% במכירות לעומת שנה קודמת, הצליח לגרוף שני פרסים בתחרות: בקטגורית ניקוי הפנים זכה במקום הראשון מכשיר הפייס קלינר, לניקוי עמוק ויסודי של עור הפנים והמרצת הדם בפנים ובקטגורית הבריאות זכתה סדרת פרוטקט, הכוללת מגוון מוצרי בית מרקחת איכותיים המשפרים את איכות החיים ומיועדים לכל המשפחה. הסדרה שמאופיינת בעיצוב נקי וחדשני נחלקת ל- 3 קטגוריות: קטגורית מדי לחץ דם, קטגוריית מכשירי אדים וקטגוריית לייף סטייל.

 

לדברי ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "עוצמתם של פרסי מוצר השנה מבוססת על העובדה שמי שבוחר אותם הם הצרכנים ואנו בסופר-פארם רואים לכך ביטוי מובהק: יותר ויותר לקוחות מממשים קופונים באפליקציה, תדירות הביקור שלהם בחנויות גבוהה ב-65% מלקוח ממוצע וסל הקנייה שלהם גדל ב-50%. גם בהתייחס למותג הפרטי, נרשמת מגמה לפיה הצרכן הישראלי החדש מוכן יותר מבעבר להתנסות במותג פרטי-איכותי אשר נותן לו ערך גבוה במחיר אטרקטיבי ואנחנו מצידנו מקפידים לפתח ולהשיק גם מוצרים חדשניים בניגוד למאפיין את המותגים הפרטיים."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד