הפוך לעמוד הבית

סינקופה משיקה כלים חדשים להפיכת סרטוני ווידאו לחכמים ואינטראקטיביים יותר

20/12/2016

חברת הסטארט אפ הישראלית סינקופה (Cincopa), המפתחת פלטפורמה לאוטומציה של סרטוני ווידאו, מכריזה על שורה של כלים (פיצ'רים) חדשים באמצעותם ארגונים יכולים לקבל החזר השקעה גבוה יותר על הסרטונים שהם מעלים. השקת כלי ראשון מסוגו לניתוח, הבנה ומעקב של אינטראקציית המשתמשים של סרטוני ווידאו.

 

במסגרת זו, סינקופה משיקה תבניות (Templates) חדשות המאפשרות לבנות ממשק מסודר וידידותי לצפייה במספר סרטוני וידאו. כך יכולים לקוחות סינקופה לבחור תבנית חדשה הנקראת Billboard אשר מציגה את הסרטונים באופן כזה שהמשתמש צופה בסרטון ותוך כדי צפיה הוא נחשף לאפשרויות צפייה נוספות באמצעות מניפה של הסרטונים הבאים. תבניות נוספות חדשות שמציעה סינקופה כוללים אפשרויות סידור הסרטון בצורה של ראשי פרקים כאשר הצופה יכול לדפדף לנקודה מסוימת המעניינת אותו בתוך הסרטון, בניית ערוץ סרטונים ותצוגה בהתאם למאפיינים שונים ועוד.

 

באמצעות ממשק סינקופה ניתן להתאים את העיצוב לפי העדפות הלקוח כגון בחירת רקע, צבעוניות, הוספת לוגו וכלי שיתוף. כמו כן ניתן גם לאחסן את הסרטונים באתר סינקופה ולשתול בקלות באתר הלקוח באמצעות קוד ה – HTML של התבנית.

 

הכלי החדש, Cincopa Smart Video, מאפשר לארגונים לקבל תמונה מעמיקה ונתונים כגון זמן הצפייה של המשתמש בסרטון, באיזה שלב נטש את הסרטון וזמן הצפיה הממוצע, נתונים אודות מקורות התנועה לסרטון – וכל זאת באמצעות נתונים  מספריים והמחשה ויז'ואלית. בצורה כזו ניתן יהיה לקבל החלטות מושכלות ביחס לרמת האפקטיביות של הסרטון ובאיזה חלקים של הסרטון נוצרת רמת מחויבות גבוהה יותר ובאיזה חלקים משתמשים נוטשים אותו וכך לבצע התאמות ושיפורים של התוכן.

 

באמצעות הכלי החדש ניתן לקבל נתונים סטטיסטיים אודות התנהגות משתמשים כגון זמן הצפיה בסרטון ושלבי הנטישה, מקורות תנועת הגולשים אל הסרטון, רמת השיתופיות שלו  ולקבל מידע אודות הצופים ונתונים אישיים ליצירת קשר. יש לציין כי הכלי מתאים גם לניתוח נתונים לכל תכני המולטימדיה כולל תמונות, מצגות ופודקסטים.

 

במקביל, משיקה סינקופה אפשרויות התאמה לצירוף הווידאו בכלי שליחת דיוור שיווקי כגון MailChimp ו – Intercom. כידוע, צירוף סרטון וידאו למייל שיווקי או ניולזטר מגדיל את סיכוי הפתיחה של הנמען בעשרות אחוזים וגם מצמצם משמעותית את הסיכוי כי המייל יגיע אל תיבת דואר הספאם. באמצעות הטמעת הווידאו והוספת פיצ'רים של סינקופה ניתן להגדיל את אפשרויות האינטראקציה של הלקוח באמצעות הכנסת כלי שיתוף, אפשרויות מילוי פרטים אישיים בתוך הסרטון לקבלת מידע נוסף, הוספת כלי שיתוף בערוצי מדיה חברתית וכן שימוש בכלי הניתוח של סינקופה למעקב אחר שיעורי הפתיחה של הסרטון, נטישת הסרטון במהלך הצפיה, שיתופיות הסרטון ועוד וכך לקבל החלטות מושכלות לגבי אפקטיביות הסרטון ושיפור להמשך.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד