הפוך לעמוד הבית

70% מתעבורת האינטרנט בבזק מגיע מוידאו

12/07/2017

בזק מעדכנת היום כי השימוש ברוחב פס גדל בשנת 2016 בכ-50% וכי בכל שנייה עוברים על רשת בזק כ-1000 גיגה של תוכן, כאשר 70% מהם עבור תכני וידאו.

 

יקי זנו, סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק, "פלטפורמות רב ערוציות, שירותי וידאו עצמאיים, אתרי סדרות כמו נטפליקס ואמזון פריים ואין ספור אתרי וידאו על פי דרישה שמספקים תכנים הביאו איתם עושר אין סופי של תוכן, אבל גם אתגר טכנולוגי אדיר ודרישה להשקעה מאסיבית בשדרוג ושיפור תשתיות".

 

המעבר משידור וידאו בסיסיים, לשידורי HD, ומשידור HD לאיכות 4K. שירותי מוזיקה מקוונים, קונסולות משחקים שמאפשרות לשחק, בזמן אמת, מול יריבים מכל רחבי העולם. מהפכת המציאות המדומה (VR) שנמצאת בחיתוליה ועומדת לשנות את הצורה שבה אנו חווים את התוכן שלנו. כל שינוי כזה מביא איתו דרישה הולכת וגוברת לרוחב פס.

 

עוד הוסיף זנו כי, "בכל פעם שאנשי התוכן ממציאים חוויית צפייה חדשה, כזאת שנותנת לצופים ערך מוסף שהם עוד לא הכירו, הם דורשים גם מאתנו, אנשי הטכנולוגיה להמציא את עצמם מחדש ולספק פתרונות רלוונטיים ויעילים כדי לאפשר לצופים בבית ליהנות מהחוויה. הגידול האדיר בתעבורת הנתונים ברשת, והעלייה בשימוש של טכנולוגיות זוללות רוחב פס מחייב אותנו בבזק, שחלק גדול מהשירותים והתכנים הדיגיטליים בישראל מתבססים על התשתית שלה, לפעולה בלתי נגמרת".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד