הפוך לעמוד הבית

חברות רכב מנצלות טכנולוגיית VR לחיזוק המיתוג והבידול שלהן

6/08/2017
חברות רכב מנצלות טכנולוגיית VR לחיזוק המיתוג והבידול שלהן

חברות הרכב המובילות מחפשות כיום דרכים חדשות כדי לבדל את המותגים שלהן, וליצור חוויות משמעותיות יותר עבור הלקוחות. בעוד פרסום מסורתי עדיין מוביל את מאמצי הבידול, נעשים נסיונות ראשונים בשימוש במציאות מועשרת ובעולמות וירטואליים.

 

PSA Retail, קבוצת הפצת הרכב של PSA, מתחילה לשנות את חווית הרכישה של רכבים באמצעות חוויה דיגיטלית באולם התצוגה. החוויה החדשה הופכת את קבלת החלטת הרכישה לאישית ואינטראקטיבית. PSA Retail משתמשת בפתרון הייעודי לתעשיית הרכב של דאסו סיסטמס, Virtual Garage, כדי ליצור פורמט קמעונאי המוסיף ויזואליזציה דיגיטלית לתהליך הקניה הפיזי באולם התצוגה. החוויה הדיגיטלית החדשה, בשם "

Experience Store",  מאפשרת להציג טווח רחב של רכבי של פג'ו, סיטרואן ו- DS בחלל  של 150 מטר מרובע בלבד המוקדש לכל מותג. הרכבים מוצגים בפירוט גבוה וברמת הריאליזם הנדרשת כדי ליצור קשר רגשי עם הלקוח. הקונים יכולים להגדיר לבחירתם את מפרט הרכב שלהם בזמן אמת, לבחור מאפיינים שונים, להחליף את רקע התצוגה ולקבוע תנאי תאורה ואפקטים, כדי להתאים לעצמם את הפנים והחוץ של הרכב.

 

 PSA Retail, מפיצת הרכב המובילה בצרפת, והשניה בגודלה באירופה, מתכננת לשכפל את הפורמט הקמעונאי החדש עם 30 Experience Stores ברחבי אירופה עד שנת 2020.

 

זו לא היוזמה היחידה של לשימוש בדיגיטציה על ידי החברה לצרכי שיווק. PSA  כבר השתמשה באותה טכנולוגיה כאשר השיקה את רכב השטח החדש של מותג היוקרה שלה DS Automobiles כשהיא מציגה לצידו חווית מציאות וירטואלית שמאפשרת ללקוחות לצפות ולחקור את הרכב מקרוב, מבפנים ומבחוץ. באמצעות הסימולציה הריאליסטית, PSA איפשרה ללקוחות פוטנציאליים להיחשף לרכב עוד לפני המשלוח הראשון.  

חוויה וירטואלית נוספת יגלה מי שיגיע למרכז המבקרים של פורד בניו יורק. הוא יוכל לחבוש משקפי מציאות וירטואלית ולטפס על העתק וירטואלי מדויק של גג האמפייר סטייט בילדינג, אשר נוצר באמצעות פתרון 3DEXCITE של דאסו סיסטמס. שם הוא יוכל לבצע הרכבה של רכב מוסטנג, בדיוק כפי שעשתה החברה בשנת 1964 כאשר הציבה רכב מוסטנג אמיתי על גג הבניין הגבוה בעיר באותה העת.

 

דאסו סיסטמס היא החברה המובילה בפתרונות תוכנה לפיתוח רכבים ואמצעי תחבורה, כשבין לקוחותיה גם טסלה, BMW, יגואר-לנדרובר ועוד        

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד