הפוך לעמוד הבית
יפעת

מלם תים תפעיל את מרכז השירות והתמיכה למשתמשי המחשוב בקבוצת מנורה מבטחים

1/01/2018

קבוצת מלם תים, נבחרה להפעיל את מרכז השירות והתמיכה (HELP DESK) בקבוצת מנורה מבטחים, עבור משתמשי המחשוב. ההסכם נחתם לחמש שנים, עם אופציה להארכה לתקופות נוספות.


על פי ההסכם, תפעיל מלם תים מרכז שירות ותמיכה לכלל משתמשי המחשוב בקבוצת מנורה מבטחים. מרכז השירות יטפל בפניות מחשוב של סוכני הביטוח, מעסיקים, מבוטחי ועמיתי החברה. מרכז השירות והתמיכה ימוקם בבניין מלם תים בפתח תקווה.


 

אבי פולק, סמנכ"ל, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות, אגף מערכות מידע וטכנולוגיה במנורה מבטחים: "בחרנו במלם תים להפעלת מרכז השירות והתמיכה בקבוצה, בשל ניסיונה הרב כחברה מובילה בהפעלת מרכזי שירות ותמיכה טכניים מבוססי SLA (Service Level Agreement), עבור ארגונים גדולים ומורכבים". והוסיף: "מהלך זה נועד לשם שיפור השירות. אנו רואים לנגד עינינו הענקת שירות איכותי והולם לכל משתמשי מערכות המחשוב, בחברה ומחוצה לה, לרבות זמינות ואמינות השירות, בהתבסס על אמנת שירות מוגדרת, שקופה ומחייבת. כמו כן, אנו מצפים לשיפור השירות וכן לגמישות משאבים, בהתאם לצרכים המשתנים של החברה".


 

חגי גולדשטיין, מנהל חטיבת השירות, אגף TMS בקבוצת מלם תים: "אנו שמחים על בחירתנו להפעלת מרכז השירות והתמיכה בקבוצת מנורה מבטחים, כחלק מרצף זכיות בפרוייקטים גדולים בתחום זה עבור גופים גדולים ומובילים במשק, תוך פרק זמן קצר ביותר. מלם תים מביאה עימה להתקשרות זו את מיטב המתודולוגיות החדישות ביותר לניהול מרכזי שירות באופן המקצועי ביותר, אשר יובילו באופן יזום ופרואקטיבי לשיפור שביעות הרצון בארגון וכל זאת בהתבסס על תפיסת ITIL ibrary)L nfrastructureI echnologyT Information). מרכז השירות והתמיכה הינו חלון הראווה של מערכות המידע בארגון ואחד הגורמים החשובים ביותר להצלחתו".


כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד