הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אלעד מערכות משיקה את SimpleChat לחווית שירות רציפה

27/03/2018
אפרת גלבוע
אפרת גלבוע

אלעד מערכות, המתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של מגוון טכנולוגיות מתקדמות, משיקה את מוצר  SimpleChat, פיתוח ייחודי של החברה המיועד למוקדי שירות ומכירה ומבוסס על Microsoft Dynamics CRM. הפתרון מביא עמו בשורה של עידן חדש ומהפכני בתחום התקשורת בין הלקוח לנותן השירות ומאפשר שיח מידי ונוח בתקשורת רב-ערוצית בגישת ה-OmniChannel.

לקוחות נדרשים לעיתים קרובות לתקשר עם נותני השירות מספר פעמים במגוון הערוצים הקיימים: טלפון, דוא"ל, צ'אט, SMS, רשתות חברתיות ועוד. אחת הבעיות המרכזיות כיום היא חוסר התיאום בין הערוצים השונים, כך שבכל פעם שפונים בערוץ חדש, מקבלים שירות כאילו היתה זו הפנייה הראשונה ללא רצף שירותי.

SimpleChat תוכנן על מנת ליצור שינוי משמעותי בחוויית שירות הלקוחות, היות והפתרון מאפשר לארגון לעבור מתקשורת חד-ערוצית לתקשורת רב-ערוצית. הלקוח יכול לפנות לנותן השירות הרלוונטי בכל זמן ומכל מקום בו הוא נמצא, תוך בחירה בערוץ התקשורת המתאים לו. הוא יכול להתכתב עם הנציג בצ'אט, לשלוח הודעת SMS, להעביר פנייה באפליקציה, לכתוב הודעה במסנג'ר, לכתוב פוסט בדף העסקי של הארגון, לשלוח מייל, פקס או לטלפן. התקשורת עם הנציג הנפתחת בערוץ אחד מאפשרת ללקוח לעבור בקלות לערוץ אחר תוך כדי שיחה ולהשתמש במקביל בכל ערוצי התקשורת גם יחד, כולל העברה וקבלת מסמכים באמצעות שימוש במצלמת הסמארטפון שלו. כעת, הלקוח יכול לקבל חווית שירות רציפה ללא תלות במקום ובזמן.

SimpleChat מאפשר לנציג השירות להעניק ללקוח מענה מהיר ואפקטיבי בזכות הנגשת ערוצי התקשורת השונים ושימוש בנתוני CRM עם אינטגרציה מובנית ללא פיתוח ממשקים. הנציג מנהל את כלל האינטראקציות במקום אחד וללא צורך במעבר בין מספר מערכות. כמו כן, הוא מסוגל לנהל מספר שיחות במקביל, דבר המאפשר את הגדלת כמות הלקוחות המטופלים, קיצור זמן הטיפול בפנייה, ניתוב השיחה לגורמים הרלוונטיים וחיסכון בעלויות. בנוסף לכך, היישום מפעיל בוט אוטומטי העונה על שאלות מזוהות בשליחת תשובות מובנות ומוכנות מראש ומאפשר העברת מידע ללקוחות באופן עצמאי ללא מעורבות נציג באמצעות אזורי Self Service. תעבורת הקבצים הופכת להיות נגישה, פשוטה ויעילה, מתועדת ועומדת בתנאי אבטחת המידע של הארגון.

אפרת גלבוע, מובילת תחום OmniChannel ומנהלת מוצר SimpleChat באלעד מערכות, אמרה כי, "חברת אלעד זיהתה את הצורך בפתרון אשר יספק מענה לדרישה ההולכת וגוברת מצד הלקוחות לקבל שירות לקוחות בערוצים שונים בזמן ובפורמט המתאים להם ביותר. SimpleChat מבוסס על גישת הרב-ערוציות, גישת ה-OmniChannel והופך את התקשורת בין הלקוח לנותן השירות למהירה, רציפה, עניינית ויעילה. SimpleChat מיועד עבור מוקדי שירות ומכירה גדולים וקטנים המעוניינים בחווית לקוח ייחודית, שירותית וחדשנית ומאפשר שיח מידי ונוח עם הלקוחות במגוון ערוצים, כמו פייסבוק, Webchat, SMS, אפליקציות ועוד".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד