הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Clicktale ו – Medallia מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי

6/08/2018

חברת קליקטייל (Clicktale), המפתחת כלים טכנולוגיים לניתוח והבנת התנהגות גולשים ברשת, מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Medallia, המובילה העולמית בניהול וניתוח חווית לקוח. מטרת השת״פ היא לספק לארגוני Fortune 500 תובנות עסקיות מעמיקות ואיכותיות על התנהגות גולשים באתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל וערוצים דיגיטלים נוספים על מנת לקבל תמונה רחבה יותר על חווית הצרכנות.

 

באמצעות שילוב הטכנולוגיה המתקדמת של שתי החברות, ארגונים יוכלו להתמקד ברמת המשתמש הבודד, באופן ההתנהגות שלו אונליין ולהבין בזמן אמת אילו נקודות כשל פגמו בביקור וכך לתת מענה מיידי ולמנוע חוויה צרכנית שלילית.

 

הפלטפורמה של Clicktale מספקת נתונים עשירים על "שפת הגוף הדיגיטלית" של המשתמש באמצעות ניתוח הקלקות, מהירות הגלילה, ניתוח תהליך הגלישה באתר ואופן מילוי טפסים דיגיטליים הנאספים למאגרי ביג דאטה ובאמצעות כלי בינה מלאכותית (AI) מתקבלת תמונת ה – mindset של הלקוח. על גבי נתונים אלה, משולבים היכולות של Medallia לניתוח הפידבק של הלקוחות בקנה מידה עצום, ומשם ניתן להבין את ההקשר לאופן ההתנהגות הדיגיטלית וכן עד כמה הייתה שביעות הרצון שלהם מהשימוש באתר או בשירות. שילוב זה מאפשר לקבל תמונה כוללת על חווית הקנייה באתר, וכן לזהות בזמן אמת לקוחות אשר נתקלים בכשלים שעלולים לפגום בחוויה ולאתר חסמים שמונעים את השלמת תהליך הרכישה או הסיבות שגורמות לנטישה.   

 

כך למשל חברות eCommerce, אשר מעבדות מדי חודש מאלפי עד מליוני משובים דיגיטליים, יכולות לספק מענה ושירות טוב יותר לצרכנים שלהם.

 

"כיום, חווית הלקוח הופך להיות המלך. אין מדובר במותרות אלא בצורך אמיתי כדי לשפר את נאמנות הלקוח." מסר תובל שומוט, מנכ"ל Clicktale. "לכן אם ארגונים עסקיים אכן מחויבים לכך, הם חייבים להבין את כוונותיו של הלקוח לצד המידע הבסיסי הקיים של נתונים דמוגרפיים ומדדים דוגמת נטישת לקוחות". "

"באמצעות שילוב הנתונים האיכותניים מ-Medallia  יחד עם האנליטיקות הכמותיות והמידע ההתנהגותי המגיע מ-Clicktale, ארגונים יכולים כעת לקבל תובנות מעמיקות ומשמעותיות הנוגעות לחוויה הדיגיטלית של הלקוח". מסר אורי סואן, סמנכ"ל השיווק ומנהל Medallia for Digital. "שילוב זה מעניק חיזוק משמעותי לכל חברה המעוניינת לשפר את יחסי ההמרה, להפחית שביעות רצון שלילית ולהגדיל את הפעילות העסקית אשר תאפשר להם לנצח בסביבה התחרותית באמצעות שיפור חווית הלקוח".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד