הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Nutanix מכריזה על הרחבת האינטגרציה עם ServiceNow

31/05/2020
Nutanix מכריזה על הרחבת האינטגרציה עם ServiceNow

חברת נוטניקס, המובילה במחשוב ענן ארגוני, הכריזה על הרחבת האינטגרציה עם חברת תהליכי הדיגיטל המובילה ServiceNow, וכן על יכולות חדשות ב- Nutanix Calm, פתרון החברה לאוטומציה וניהול אפליקציה עבור DevOps. בזמן שלקוחות נמצאים בחיפוש אחר דרכים לייעל את תפעול מערך ה- IT ולהקטין עלויות במהלך המשבר הגלובלי הנוכחי, החידושים הללו יסייעו להם לייצר אוטומציה בקלות רבה יותר לצורך ניהול תשתיות, אפליקציות וענן.

 

"צוותי IT ממוקדים כיום באספקה של פתרונות עבודה מרחוק. לעיתים הם מתקשים לספק תמיכה רחבה יותר בפעילות העסקית, בגלל הגבלות של זמן ומשאבים", אמר רג'יב מיראני, סמנכ"ל טכנולוגיות, נוטניקס. "האינטגרציה המחוזקת  עם ServiceNow, יחד עם הטווח הרחב יותר של פתרונות האוטומציה של נוטניקס, תאפשר לצוותי IT לצמצם את הזמן המוקדש לניהול יומיומי של תשתית הענן ושל אפליקציות, כך שיוכלו להתמקד בסדר העדיפויות העסקי".

 

תהליכים ידניים הם עדיין נוהג שכיח  ב- IT על אף החסכון בעלויות והמהירות הגוברת המתקבלים מאוטומציה של תהליכים החוזרים על עצמם. הצפי הוא שעד 2024 ארגונים יקטינו את עלויות התפעול ב- 30% באמצעות שילוב של טכנולוגיות היפר-אוטומציה יחד עם תכנון מחדש של תהליכים תפעוליים. ייתכן והשינוי הזה יזכה לתנופה בתגובה למצב הגלובלי הנוכחי. על פי סקר PwC, 62% מהארגונים מחפשים כיצד להגביל את העלויות ו- 54% מודאגים לגבי ההשפעה של המגיפה הגלובלית על הפעילות העסקית.

 

נוטניקס מפשטת את האוטומציה והופכת אותה לנגישה יותר עבור מקצועני IT בכל הרמות. עם נוטניקס אנשי IT יהיו מסוגלים להגדיר בקלות טריגרים ופעולות אוטומציה שיפשטו פעולות יומיומיות. האינטגרציה עם פתרונות אוטומציה מובילים כגון ServiceNow, מאפשרת ללקוחות נוטניקס לפשט אף יותר את הניהול של אפליקציות וענן, באמצעות אינטגרציה עם מערכות ניהול הקריאות שלהם וייעול של תהליכים. באמצעות השיפורים החדשים האלה, נוטניקס מרחיבה משמעותית את היקף היתרונות של אוטומציה ושליטה בעלויות שהיא מספקת ללקוחותיה.

 

כדי להעצים אף יותר את צוותי IT, נוטניקס הכריזה על חיזוק אינטגרציות ויכולות מוצר חדשות, ביניהן:

·       ייעול של DevOps: פתרון Nutanix Calm 3.0 יספק יכולות מורחבות וכן חיזוק האינטגרציה עם ServiceNow. לקוחות יכולים כעת לבצע אוטומציה של מחזור חיי האפליקציות, כולל שדרוגים, עדכונים, הרחבות ועוד. זאת, תוך שהם מנצלים את תהליכי האישור והבקרה של ServiceNow. הם יכולים כעת לחזק את עמדת האבטחה שלהם באמצעות שמירה על סיסמאות בכספת מרכזית של CyberArk – נושא חשוב במיוחד עבור לקוחות ממשלתיים וארגוניים.

·       ייעול של ניהול התשתית: על בסיס אינטגרציה קודמת עם ServiceNow, Nutanix Prism Pro יכול כעת להגיב להתראות ולאירועים ישירות מתוך פורטל ה- ServiceNow. לקוחות יכולים לא רק לעקוב אחר תקלות ובעיות בתשתית דרך קריאות היוצאות באופן אוטומטי, אלא גם לפתור אותם ישירות מתוך מערכת הקריאות.

·       ייעול השליטה בענן ואופטימיזציה של עלות: האינטגרציה המשופרת עם ServiceNow מאפשר ללקוחות להשיג אופטימיזציה של עלויות בצורה פשוטה יותר, ולהפעיל אבטחה משופרת, בדיוק בשלב בו הם מגבירים את ההסתמכות שלהם ענן ציבורי. לדוגמא, הם יהיו מסוגלים להגביל צריכה בלתי מכוונת של משאבי ענן ציבורי, מצב אשר מוביל לעיתים קרובות לחריגה משמעותית בתקציבים. עם הפתרון הזה, לקוחות יהיו מסוגלים להוריד את את המלצות האופטימיזציה והאבטחה של Nutanix Bi Beam אל תהליכי העבודה של ServiceNow.

 

האינטגרציה המורחבת עם ServiceNow זמינה כעת ללקוחות. Calm 3.0 נמצאת כרגע תחת פיתוח. מידע נוסף על יצירת IT יציב ובעל שרידות לאורך זמן אפשר לקבל מהשתתפות ב- webinar.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד