הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דרונט השיקה את Basic גרסא 5.0 להקמה מהירה של אתרי תוכן מותאמים אישית

15/06/2006

חברת דרונט (Daronet.co.il), המתמחה בבניית אתרים עיסקיים, השיקה את גרסת Basic 5.0  להקמת אתר אינטרנט העונה בצורה המקיפה ביותר על צרכי ארגון או גוף המקים אתר. המערכת מהווה קפיצת מדרגה בתחום הקמת האתרים בכך שהיא מאפשרת, לשותפי דרונט, ממשק חדשני להקמת אתר ברמה הגבוהה ביותר בזמן קצר, תוך שימוש בכלים המובנים במערכת, ואפשרויות שילוב מהיר של עיצוב  ייעודי ללא מגבלות ממשק. ה Basic - 5.0 נבנתה ע"י דרונט על בסיס הניסיון והידע הנצבר שנרכשו בהקמת אתרים למעל מ- 1000 לקוחות מובילים בישראל – המספר הרב ביותר של אתרים עסקיים שהקימה חברה בישראל.

 

Basic 5.0 הינה מערכת מדף אשר נועדה לאפשר למפתחי האתר כמו גם לארגון המשתמש גמישות מקסימלית באפיון האתר תוך שמירה על קלות שימוש וידידותיות למשתמש.
לתוכנה שני רבדי הפעלה:

הראשון, המיועד לשותפי דרונט, מספק כלים המאפשרים התאמת עיצובים ייעודיים וממשקי משתמש מורכבים, ללא צורך בהתערבות תכנותית.
הרובד השני, מיועד ללקוחות הסופיים של המערכת, ומאפשר התאמה אישית לכל עמוד וקטגוריה באתר, כך שהארגון יכול ליצור מאפיינים שונים עבור סוגי משתמשים שונים באתר ועבור קבוצות שונות של לקוחות.
באמצעות ממשק המשתמש יכול בעל האתר לשלוט ברכיבים שונים של מבנה ופונקציונאליות האתר. באמצעות כלי ניהול אלו יכול מנהל האתר לקדם את האתר באמצעים שונים, לאסוף פרטי משתמשים על ידי ייצור טפסים ואזורי רישום, להפעיל דיוור אלקטרוני פרסונלי, ועוד מגוון פעולות המיועדות לקידום המטרות העסקיות של הארגון.
 

לאורך ההקמה של המערכת ניתן דגש לחשיבות הניתנת כיום לדירוג גבוה במנועי חיפוש כגון גוגל, מאחר ורוב התנועה לאתרים מגיעה כיום ממנועי החיפוש. במערכת שולבו מאפיינים ועקרונות רבים שנועדו על מנת לקדם את האתר במנועי חיפוש, כגון הגדרה של מילות מפתח לאתר בכל עמוד, הגדרה של מילות מפתח לתמונות, שינוי של כותרת האתר בהתאם לתוכן האתר, מפת קישורים לאתר המזינה אוטומאטית את מנוע החיפוש  ועוד.

 

מאפיין מתקדם נוסף בגרסת ה- Basic 5.0 הוא קישוריות גבוהה למערכות פנימיות בארגון, כגון מערכת הנהלת חשבונות, מערכת ניהול לקוחות (CRM), ומערכות תפעוליות. לדוגמא, ניתן להציג באתר החברה נתונים אודות מלאי הנלקחים ממאגרי המידע הפנימיים של הארגון, או לעדכן מחירי מוצרים ומחירוני לקוחות, בזמן אמת, מתוך המערכות בארגון. 

 

דגש נוסף שניתן במערכת הוא על השימוש באתר לצורך שימור וגיוס לקוחות חדשים, זאת באמצעות מערכת ניוזלטרים מתקדמת המובנית בתוך המערכת.  ניתן לבצע במערכת רישום פרטי גולשים חדשים המגיעים לאתר, ניהול רשימת הלקוחות, ושליחה של ניוזלטר לכלל הלקוחות תוך התאמה אישית ללקוח. 

 

אליק כהן, מנכ"ל דרונט: "ב- Basic 5.0 הושקעו מאות שעות פיתוח המתבססות על מחקר מקיף וידע מצטבר רב שנאסף בדרונט במשך השנים, אנו מאמינים כי אנו מסוגלים היום להגדיר תוכנת אינטרנט, לשוק הישראלי והאירופי, המהווה מוצר עסקי לכל דבר בדומה לתוכנות עיסקיות אחרות (CRM, הנה"ח, וכדומה), לתוכנה כזאת גבולות ברורים על מנת למנוע שיכפול משאבים מול תוכנות קיימות בארגון. התוצאה היא מערכת מובנית המתקדמת והנרחבת ביותר כיום להקמת ותפעול אתרים, שהיא גם קלה לשימוש ואינטואטיבית, וגם מאפשרת התאמה אישית מלאה של כל מאפיין באתר. המערכת מאפשרת קיצור מהותי בזמן ההקמה של  אתר חדש, הן מבחינת בונה האתר והן מבחינת הארגון המשתמש בו. התוצאה הינה חיסכון עצום בעלויות התחזוקה והתפעול".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד