הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

NET-POS ממשיכה לחזק מעמדה בתחום המסעדות ובתי הקפה: תמחשב שני סניפים חדשים של רשת קופי-בין

18/10/2006

חברת NET-POS, העוסקת בפיתוח והטמעת תוכנה לתחום מחשוב נקודות מכירה, והמספקת תוכנת מחשוב נקודות מכירה לכל סניפי רשת Coffee Bean (קופי-בין) בישראל, תמחשב שני  סניפים חדשים של הרשת שייפתחו בקרוב  במרכז יכין סנטר ובמגדלי אביב. שני הסניפים החדשים שייפתחו, יצטרפו ל-13 הסניפים של רשת Coffee Bean בישראל. לאחרונה פתחה הרשת שני סניפים נוספים בתל-אביב - בדיזנגוף סנטר ובלונדון מיניסטור.

 

רשת הקפה הבינלאומית Coffee Bean ממשיכה בצמיחה בישראל, ומתעתדת לפתוח שמונה סניפים נוספים בשנה הקרובה במרכז ובפריפריה, בהשקעה כוללת של כ-8 מיליון שקל.

 

אלדד וסרמן, מנכ"ל NET-POS, אומר כי הפרויקט הנו המשך טבעי למחשוב כל סניפי קופי-בין בארץ על ידי NET-POS.  "קופי-בין נהנית מהמערכת המתקדמת של NET-POS. ההתקנה בקופי בין היא ייחודית בישראל ומבוססת על מסופים רזים. הקופות בכל סניפי קופי-בין הינן קופות רזות דגם קומפאק T1010 עם מערכת הפעלה חלונות CE מצוידות במסכי מגע, כאשר כל הפעולות המבוצעות על-ידי העובדים על המסך, פועלות בעצם על המעבד של מערכת המחשוב המרכזית. במערכת זו מרוכז כל המידע ממנו יכולים מנהלי הרשת להפיק דוחות וניתוחים שונים, ובנוסף לשפר את תהליך קבלת ההחלטות העסקיות וייזום המבצעים".

 

תומר טוטש, מנהל מערכות המידע ברשת קופי-בין, אמר: "מהלך ההתרחבות שלנו מתבסס על אסטרטגיית הרשת להגדלה ניכרת של הפריסה. למערך המיחשוב חשיבות רבה בהיערכותנו, תוך שילוב החדשנות הטכנולוגית של NET-POS יחד עם מערך השיווק היצירתי והידע של קופי-בין בניהול רשת. אנו מרוצים מאוד מהרמה הטכנולוגית של מערכת נטפוס ומרמת השירות שאנו מקבלים מהחברה. אנו מאמינים שמיחשוב הרשת על ידי NET-POS תורם להצלחתנו, ולכן היה לנו חשוב להמשיך בנוסחה זו גם בסניפינו החדשים".

 

חברת NET-POS ltd (Network Point-Of-Sale) אשר הוקמה ב- 1998, עוסקת בייצור תוכנה לתחום מחשוב נקודות מכירה במגוון שיטות כגון: עמדה בודדת, שרת/לקוח, "הלקוח הרזה" או כפתרון ASP על גבי תשתית האינטרנט.

 

היזם, אלדד וסרמן, הקים את החברה בהתבסס על ניסיונו הרב במערכות אבטחה ממוחשבות בתחום ה – real time, ובתחום מערכות קריטיות מבוססות חומרה ייעודית ותוכנה.

החברה ידועה בזכות עמדת המכירה המתוחכמת  שבנתה, המשלבת הנדסת אנוש מעולה לנוחות הקופאי/ת, ואפשרות מימוש של שיווק מתוחכם, עם טכנולוגיות מתקדמות של POWER BUILDER המופעל על מסד הנתונים של SYBASE.

 

עד כה התקינה NET-POS את מוצריה בלמעלה מ– 4,000 נקודות מכירה בישראל, בהן רשת סופר פארם, מיני מרקטים, סופר מרקטים, אתרי תיירות גדולים, מסעדות, רשתות מזון מהיר, חנויות, רשתות סלולר, ועוד.

הלקוח הגדול ביותר של NET-POS היא רשת סופרפארם הכוללת יותר מ- 130 סניפים. כל המחשוב, מרמת הקופה, המשרד האחורי, הניהול הארגוני, רכש, מלאי, בתי מרקחת, סניפי סלולר ועוד, של רשת סופרפארם מנוהל באמצעות התוכנה של NET-POS.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד