הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כשאומנות פוגשת שיווק: קבוצת YKM יצרה והפיקה את השפה הגראפית לפלטפורמת הידע החדשה hello של orange

17/12/2006

קבוצת YKM- תקשורת שיווקית אינטראקטיבית וחברת הבת madbox.com, בה שותפה האמנית זויה צ'רקסקי, יצרה והפיקה את השפה הגראפית לפלטפורמת הידע החדשה hello שחשפה השבוע חברת orange.

 

YKM ו- madbox.com  היו שותפות בתהליך התכנון, החשיבה והפתוח הטכנולוגי של פתרונות ויזואליים ותסריטים מאוירים למושגים וטכנולוגיה מעולם התקשורת בעבר, בהווה ובעתיד וכן ליצירת שפה ציורית מקורית סביב תכני עולם התקשורת העתידית.

 

תוצרים אלה באים לידי ביטוי בכל פריטי פלטפורמת הידע החדשה של orange הכוללת: ספר המגולל את ההיסטוריה של התקשורת מראשית המאה ה -18 ועד ימינו ואתר אינטרנט המכיל ציר זמן אינטראקטיבי, סרטונים ועוד. הפלטפורמה כוללת גם תערוכת מיצגים ודמויות ענק שתתקיים בשדרות רוטשילד בתל אביב במהלך חג החנוכה ותעסוק בעולם התקשורת "אתמול, היום ומחר" , סדנאות לימוד לבני נוער ומשחק טריוויה אינטראקטיבי שיעלה לאוויר בתחילת ינואר.

 

לדברי איריס בק, סמנכ"ל שיווק ב orange:" קבוצת YKM מלווה את orange בכל הנוגע לפתרונות ברמת התקשורת השיווקית האינטראקטיבית מזה 6 שנים ולקחה חלק בפרויקטים רחבי היקף של חברת פרטנר ביניהם פעילות "בונים עולם" לצעירים, תחרות שנתית של סרטים קצרים one shot במסגרת פסטיבל הקולנוע ירושלים, עיצוב הפורטל הסלולרי obox live , אירוע השקת הדור השלישי ועוד".

 

לדברי יהודה קדם, יו"ר קבוצת YKM , "בשנים האחרונות חלה אצל חברות רבות במשק התפתחות רבה ועלייה במודעות לנראות, מיצוב ופעילות ברשת האינטרנט. בנוסף, למדו חברות אלה למנף את המפגש עם קהל היעד ולהפכו לאתגר, על מנת להעצים את המותג שלהן דרך פעילויות השטח, כנסים, תערוכות וטיפול במדיה דיגיטאלית בנקודות המכירה".

 

YKM עמדה השנה מאחורי השקתם של  האתרים והפרויקטים  – אתר סמסונג ישראל, אתר האופנה קרוקר, אתר ציוד קצה (fresh) עבור חברת פרטנר, הפקת חומרים מגוונים לכנס HP בברצלונה, תכנון ופיתוח סרטוני תדמית, שפת ממשק לפלטפורמות מגוונות של חברת קומברס,  האתר הבינלאומי של מקס ברנר ועוד. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד