הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אפקט מקבוצת מטריקס הכריזה על מערכת ניהול קשרי לקוחות ושימור לקוחות (CRM) ייעודית לבתי השקעות

11/01/2007

במסגרת יום עיון בו השתתפו מנהלים בכירים מבתי השקעות וחברות פיננסים הכריזה חברת אפקט מבית מטריקס על מערכת Dynamics E- Finance - מערכת לניהול קשרי לקוחות ושימור לקוחות (CRM) ייעודית לחברות הפועלות בתחום הפיננסים ושוק ההון. המערכת, המבוססת על פלטפורמת מערכת Microsoft Dynamics CRM 3.0, תוכננה על מנת לעמוד בדרישות והצרכים של ארגונים בתחום שוק ההון בעידן שלאחר השינויים הרגולטורים בשוק ההון, ועדת בכר ופתיחת השוק לתחרות.

 

ביום העיון שעסק באסטרטגיות ובפתרונות לשימור לקוחות וניהול קשרי לקוחות לבתי השקעות וחברות הפועלות בשוק ההון, הציגו המרצים כיצד ניתן להתמודד עם האתגרים בשוק ההון כיום ולהגדיל את נתח הארנק של הלקוח.

 

יוסי חיימוב, מנכ"ל אפקט, אמר ביום העיון כי המציאות החדשה של בתי ההשקעות מתאפיינת בגידול מהיר ולא טבעי של בסיס הלקוחות, במידע מועט על הלקוח אשר מפוזר במערכות תפעוליות רבות ובהתרחבות מהירה של סל המוצרים. "הלקוחות מצפים מן הארגון לאינטראקציה מכל מקום, בכל ערוץ ובכל זמן, בנוסף להבנה מעמיקה של הצרכים וההעדפות שלהם ומתן תגובה מיידית ומקיפה לכל בעיה או סוגיה שמתעוררת".

 

חיימוב ציין כי מערכת Microsoft Dynamics CRM 3.0 כוללת מודלים מתקדמים לניהול המכירות, השירות והשיווק, כוללת ממשק קופות גמל למערכות נוגה וגביע, ממשק למערכת דנאל, ממשק למערכת FMR, מערכת טלמיטינג, ניהול סקרים פיננסים, ניהול קמפיינים, שירותי דיווח ועוד.

 

לדברי חיימוב, אנשים הם המפתח להצלחה העסקית של הארגון. "68% מהלקוחות שנוטשים את בית ההשקעות שלהם עושים זאת בגלל תחושת חוסר אכפתיות שקיבלו מאנשים בארגון. הם פשוט מרגישים שלארגון לא איכפת, או שהוא לא מעוניין להבין את הצרכים שלהם. לכן צריך לספק לכל עובד שמקיים מגעים עם לקוחות החברה את כל האינפורמציה והכלים הנדרשים על מנת לאפשר לו לספק טיפול מותאם ופרטני ללקוח. לאותו עובד המתקשר עם הלקוח חייבת להיות התמונה המלאה על הלקוח, תמונה המורכבת ממידע המגיע אל וממערכת ה- CRM".

 

ורדה שפירא, אשר הובילה פרויקט ליישום מערכת Microsoft Dynamics CRM 3.0 בחברת ישיר בית השקעות, הציגה מתודולוגיה ליישום מוצלח של פרויקט CRM בבית השקעות, מטרות, אתגרים ואמצעים להשיג יישום מוצלח.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד