הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הדיה תפיץ את תוכנת HumanEyes להפקת פרסום בתלת מימד ובאנימציה

13/08/2007 17:15

במרחב הקימונעי המודרני, מוקף הצרכן באין ספור מסרים המתחרים בה בעת על תשומת ליבו. כתוצאה מהצפה זו, רבים מהצרכנים מפתחים אדישות כלפי המסרים ואלו אינם משפיעים על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן מחקרי שוק מוכיחים כי צרכנים הנחשפים למסרים המובאים אליהם בתלת מימד או אנימציה, אינם מתעלמים מהמסרים ואף מושפעים מהם בהחלטתם לרכוש מוצר מסוים על פני מוצר אחר.

 

חב' הדיה חתמה בימים אלו על הסכם שיווק והפצה בלעדי של תוכנת HumanEyes המיועדת להפקת יחידות פרסום ייחודיות, בעלות אפקטים שונים של תלת מימד ותנועה . שיווק התוכנה על ידי הדיה יהיה כחלק מקו מוצרי AdVenture אותו פיתחה ויצרה הדיה לאחרונה, כפתרון שלם ,המסיר חסמים משמעותיים מאד להפקה קלה של שלטי פרסום ייחודיים.

 

שת"פ בין הדיה ו- HumanEyes נועד להפצת התוכנה בקרב משרדי הפרסום ובתי דפוס, על מנת ליצור שימוש מושכל בטכנולוגיה הייחודית  ולפתח מודעות לטכנולוגיה שבעבר הייתה יקרה וברוב המקרים קשה להשגה.

 

הדפסת שלטי פרסום בשיטה הלנטיקולרית (עדשתית) הנתמכת על ידי הטכנולוגיה של חברת HumanEyes מקנה למפרסם יתרונות של נראות ובולטות. באמצעות הטכנולוגיה אותה תשווק ותפיץ חב' הדיה כחלק מפתרון שלם ,יוסרו מעתה חסמים משמעותיים מאד להפקה קלה של שלטי פרסום ייחודיים. את שעות העבודה הרבות שנדרשו בעבר ליצירת התוכן ל יחידות פרסום אלו, מחליפה עתה תוכנת HumanEyes בתהליך ממוחשב, פשוט וידידותי למשתמש.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד