הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

עוד כלי להצלחה: איקאה משפרת דיוק בשרשרת האספקה עם פתרון מעקב משלוחים מ- Zetes

2/12/2007 16:05

IKEA Distribution Services Limited, המפיצה הבלעדית של איקאה בבריטניה, התקינה פתרון מעקב ואיתור (Track and Trace) לניהול יעיל של המספר הגדל של משלוחים ללקוחות מאז השקת שירות הקניות שלה באינטרנט. הפתרון  שפותח במיוחד עבור איקאה ע"י חברת Zetes, משפר את המעקב אחר המלאי של איקאה מרגע שהוא עוזב את מרכז ההפצה המרכזי בפטרבורו, בריטניה, עד הרגע בו הוא מגיע אל בית הלקוח.

 

Zetes הטמיעה את פתרון אסוף הנתונים המתקדם שלה, Nucleus IS, להעברת מידע בין מערכת ניהול משלוחים הקיימת של איקאה (Axida Hdi) למחשבים ניידים אלחוטיים המותקנים במשאיות ההפצה. בתחילת המשמרת שולף המחשב הנייד נתוני מסלול ממערכת ה- Axida Hdi ומציג לנהג רשימה של ביקורים ומידע רלבנטי. כאשר הנהג מספק את הפריטים הרלבנטיים, חתימת הלקוח נלכדת ובאמצעות  GPRS הנתונים מועברים אל המערכת הראשית.

 

כיום מותקנת מערכת המעקב והאיתור  ב- 60 משאיות, אך איקאה צופה את הרחבת היישום בהתאם להתרחבות המסחר האלקטרוני שלה. איקאה גם שוקלת שימוש בטכנולוגיה במדינות אחרות בהן היא פועלת.

 

פתרון זה שפותח ע"י Zetes מחליף מערכת מבוססת נייר, וצופים החזר השקעה מהיר. איקאה מדווחת על גידול עצום במספר המשלוחים המדויקים.

 

דון מרשל, סגן מנהל הפצת לקוחות ב- IKEA Distribution Services Limited אמר: "בנוסף לאספקת יותר מוצרים נכונים בזמן הנכון, אנו גם נהנים מנראות מוגברת לאורך כל שרשרת האספקה. נתוני המלאי שלנו מעולם לא היו מדויקים יותר, ואנו נהנים מחסכון משמעותי בעלויות בעקבות הזמנת פחות מלאי חליפי".

 

איקאה גם מדווחת על רמות גבוהות של שביעות רצון לקוחות בעקבות היכולת לטפל ביתר מהירות ויעילות במוצרים שלא סופקו או ניזוקו במשלוח. צוות שירות הלקוחות של איקאה יכול עתה ליצור קשר עם לקוחות בתוך דקות מקבלת המשלוח שלהם, כדי לטפל בפריטים חסרים או ניזוקים.

 

Zetes כבר מספקת את מסופוני כף היד ותשתית RF  לנהול התהליכים של קבלת סחורות, אכסון, ליקוט ושיגור במחסן של איקאה.

 

פרטים על Zetes ניתן לקבל בטלפון: 052-2202120

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד