הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לחמי בקמפיין למיתוג מאפים יצירתיים

28/08/2012

קונדיטוריה "לחמי" משיקה קמפיין פרסומי רחב היקף, לרגל השקת סדרת המאפים שלו, אשר מתוכננת לשנות את פני מדף המאפים בסופרים וברשתות השיווק.  הקמפיין הוא חלק ממהלך במסגרתו תשווק לחמי מאפי פרימיום בתוך רשתות השיווק ועל המדפים בסופר.

הקמפיין באמצעות שרד הפרסום "ראובני פרידן" מציג  שתי קונדיטוריות, כאשר לכל אחת פרשנות משלה לתהליך יצירת המאפים הטעימים.

 

"החזון של לחמי הינו להיות "קונדיטוריה יצירתית" ולהביא לצרכן מאפים קלאסיים אשר עברו תרגום לאמירה עכשווית עם נגיעה עדכנית וטרנדית, "אומרת שלי אברהם, מנהלת השיווק של לחמי, "לכן היה זה אך טבעי, שגם בסרטון אשר מתאר את האווירה הקסומה בקונדיטוריה ואת המעורבות, התשוקה  והאהבה שיש ללחמי בתהליך האפייה, נראה את השילוב יוצא הדופן. בסופו של דבר השילוב בין השתיים יוצר מאפה יצירתי, מקורי, ונפלא, כמו של קונדיטוריה, אותו ניתן להשיג גם בסופר".


מלבד סרטון הטלוויזיה, יכלול הקמפיין פעילות ענפה בנקודות המכירה וברשתות החברתיות, כל זאת בהשקעה של 2.5 מליון ₪.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד