הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"ביבי" מככב בקמפיין של סבוקלם

14/01/2013

לקראת הבחירות ועם השקת ה BB קרם החדש של סבוקלם, יוצאת החברה בקמפין ארצי,  בתקציב של 1.5 מיליון ₪.

 

את הקמפיין שיעלה באמצע חודש ינואר, למשך כחודש ימים, תוביל יעל גולדמן שזו השנה השישית, בה היא מייצגת את החברה.

 

הקמפיין, תחת הכותרת  "השילוב המתקדם בעולם של איפור וטיפוח - אנטי איגינג" יתפרס במדיה הכתובה - בעיתונות הארצית ומגזינים, באינטרנט ורשתות חברתיות, יקודם ביחסי ציבור ובשיתופי פעולה עם תיאטרון בית לסין ורשת סטודיו C, בקרב לקוחות.

 

BB קרם של סבוקלם, מציע חלופה מלאה ועמידה לאורך זמן   למיקאפ המסורתי ומבוסס על מרכיבי "אנטי איגינג" לטיפוח עור הפנים. המוצר המתאים גם לעור הרגיש ביותר ומגיע בשני גוונים שיורחבו לסדרה בת 5 גוונים סה"כ, במהלך שנת 2013.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד