הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין פרסום חדש של חברת "ג'ייד"

21/01/2013

ג'ייד, מותג הקוסמטיקה המוביל בתחומו בישראל עולה בקמפיין פרסום חדש. לראשונה התקיימה  הפקה בינלאומית למותג המצליח אשר קיבצה מרחבי תבל את אנשי המקצוע המובילים בתחום האופנה והביוטי.

 

לצילומי הקמפיין אשר התרחשו בפריס, צרפת חברו יחדיו מארבע כנפות תבל: הצלם המוביל בתחום האופנה והביוטי Alix Malka, שהגיע במיוחד לקראת הצילומים מלוס אנג'לס שבארה"ב ודוגמנית העל הבינלאומית והפרזנטורית של ג'ייד מזה מספר עונות: Olga Maliouk שהגיעה לפריס מניו-יורק.

 

יחד עם הצלם הגיעו מרחבי תבל אנשי מקצוע בתחום השיער, הסטיילינג והתאורה כאלה שמלווים את Alix בעבודותיו השונות. על עבודת האיפור עמלה נטשה דנונה מהמאפרות המקצועיות והמובילות בתחומה בישראל שזכתה למחמאות רבות מהצוות הבינלאומי.

 

אולגה מאליוק,  המלווה את המותג "ג'ייד" מזה כשלוש שנים נבחרה להמשיך ולייצג את פני המותג גם בקמפיין העולה בימים אלה. למאליוק היפהפיה, בעלת תווי פנים קלאסיים ועדינים, מבנה  פנים אידיאלי המאפיין דוגמניות ביוטי מובילות. מאליוק, שילוב מהפנט בין שיער בלונד-חיטה ועיניים בצבע כחול-ים, הצטלמה על השערים של המגזינים הפופולריים בעולם וכיכבה בקמפיינים בינלאומיים של חברות מובילות ומעצבי על בתחום האופנה והקוסמטיקה.

 

Alix Malka הוא אחד מצלמי האופנה והיופי המוערכים כיום בתחומו בעולם. לאחר שנים בהם שימש כיד ימינו של מעצב העל טיירי מוגלר בפריס ועבד לצידם של צלמי על כהלמוט ניוטון וריצ'ארד אבדון, יצא לפני שנים לדרך חדשה ומהר מאוד הפך לאחד מצלמי האופנה והביוטי המובילים בעולם.  עבודתו מבוקשת וצילומיו מבטאים  סגנון עשיר ומתוחכם. הוא ידוע כפרפקציוניסט העושה שימוש בציוד המתקדם בתחומו בעולם והוא מסוגל להשקיע לעיתים עד כדי 5 שעות בעבודת האיפור בטרם יתחיל את עבודת הצילום.  

 

 

 הקמפיין החדש של ג'ייד שצפוי לעלות בתחילת פברואר 2013, באמצעות משרד הפרסום  "יהושע  "TBWA יתמקד תחילה ב- CRYSTALLIC LUMINOUS EYESHADOW & BLUSH, אוסף מרהיב של פריטי איפור המבוסס על טכנולוגיה ייחודית המשלבת פיגמנטים טהורים ופניני קריסטל לוכדי אור המעניקים עמידות, נוחות ותחושה של יופי מתעצם עם ברק רב מימדי. הקולקציה מוצעת בעיצוב אלגנטי עם הטבעה בהשראת שמלת נשף מפוארת בעיטורי תחרה והילה של הוט קוטור .

 

במהלך השנה יעלו קמפיינים נוספים בכיכובה של מאליוק, למוצרים שפיתוחם מושלם בימים אלו.

 

לדברי סיבל בן-ריטן, מנכ"ל "דניה קוסמטיקס" יצרנית המותג "ג'ייד": "הקמפיין החדש הוא חגיגה לאומנות האיפור ואנו מאמינים כי הוא יהווה השראה לנשים באשר הן למצוא את הצהרת הגלאמור המתאימה להן. אנו מאמינים כי מוצרי טיפוח העור ומוצרי איפור הם כלים מדהימים המאפשרים לכל אחת להיות האישה אותה היא חפצה להיות. אלו הם כלים יצירתיים המאפשרים לנו לשנות את המראה שלנו. איפור המבוסס על מוצרים איכותיים מסייע להשיג את רמת הגלאמור שקוסמת לכל אישה. ההבנה של תחום האיפור ווהתמחות בו מאפשרות להפוך כל אישה לבלתי נשכחת. הקמפיין של המותג "ג'ייד" משקף את מראה-האישה הטבעי, המתוחכם והעל-זמני – כל זאת עם נגיעה של גלאמור".

 

עוד היא מוסיפה: "אולגה מאליוק היא הבחירה המנצחת שלנו ועבדנו איתה רבות לאורך שלוש השנים האחרונות. היופי שלה הוא על-זמני. היא מייצגת באופן מושלם את האישה של "ג'ייד", היא זוהרת, מלאת קסם, אייקון אמיתי של יופי שמגדירה את דורה ולוכדת את תשומת הלב של עולם האופנה והיופי. אולגה היא אלגנטית, בעלת אישיות חמה ולבבית ומוערכת מאוד על ידי צוותים מקצועיים בכל העולם. היא אוהבת את מוצרי המותג. היא מלאת סגנון ובטחון עצמי שמשקפים היטב את התפיסה של "ג'ייד" לגבי יופי עולמי"  

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד