הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הקמפיין של העובדים

27/01/2013
הגדל

במסגרת מהלך שיווקי חדש וייחודי של חברת 3M אליו התגייסו עובדי החברה ממחלקות השונות, השיקה החברה סדרת סרטונים המשלבים משחק אינטרנטי ייחודי. עובדי החברה לקחו חלק  אינטגרלי בקמפיין, לקחו חלק בקבוצת החשיבה והיו השחקנים שהצטלמו לקמפיין כשהמסר המרכזי "מוצרי 3M נמצאים בכל מקום שיופיע רק אחד מהם".

הסרטונים הופקו על ידי  דותן קופר – Digital Magic, שי ספיר ו-The Box בסגנון מיוחד המאפיין ז'אנר של סרטי בילוש: חמישה סרטונים קצרצרים והומוריסטים המורכבים למעשה מאוסף של תמונות סטילס,  שילוב של צילומי שחור ולבן בטכניקה ויזואלית המלווה באווירה, מוזיקה וקריינות בסגנון הפילם נואר.

במסגרת המשחק, אותו פיתחו, הגולשים מוזמנים לעקוב אחר גיבור העלילה המנסה לפצח את סוד היעלמותו של בחור בשם אלכסיי מועלם ולהחליט לאן הבלש ממשיך ומתקדם. הגולשים מדלגים בין סדרת סרטונים בהמשכים ומלווים את גיבור העלילה המבולבל באיסוף רמזים הפזורים באתרי הצילום השונים. בתום הצפייה הם מתבקשים לסמן אילו מוצרים של 3M מככבים בסצנות השונות אתרי הצילום נבחרו לפי אתרים אמיתיים בהם ניתן למצוא את מוצריה של החברה ביומיום: סביבה ביתית, מפעל, משרד, מרפאת שיניים, ספרייה. ללא שחקנים מקצועיים, בלוקיישנים מציאותיים, עובדי החברה התחפשו לדמויות וגילמו אותן בכישרון יוצא דופן. כל הסרטונים נמצאים באתר:  http://sirtonim.3mil.co.il/

 

אילנה פודקמיין, מנהלת שיווק דיגיטל, 3M ישראל: " לא הרבה יודעים אבל כיום, בסביבתו של כל אחד מאיתנו, יש לפחות 15 מוצרים של 3M. ניסינו לחשוב על רעיון מקורי ומהנה שיעביר את המסר שהמוצרים שלנו נמצאים בכל מקום ולכן הגינו את הקמפיין הייחודי הזה מתוך מטרה להגביר מודעות ולחשוף את הגולשים לחברה ומוצריה. בדרך שבה גייסנו את כלל עובדי החברה להשתתפות בפרוייקט החווייתי הזה כשחקנים – השגנו מטרה נוספת והיא ההרתמות והמחויבות האישית שלהם למותג ולחברה.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד