הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תאגיד הפירות 'בראשית' בפעילות שיווקית מיוחדת ליום האהבה

6/02/2013
תאגיד הפירות 'בראשית' בפעילות שיווקית מיוחדת ליום האהבה (הגדל)

הגברת המהודרת, הטעימה והעסיסית, מגיעה אלינו לפעילות מיוחדת סביב חג האהבה.

תאגיד הפירות "בראשית", משיק פעילות ייחודית סביב ה- -" Valentine's Day"  ברשתות השיווק המובילות.

 

תאגיד הפירות "בראשית", מקים דוכנים מיוחדים בחנויות, שיציעו חוויה של תפוחים ואהבה. במרכז החגיגות יעמדו תפוחי ה-"פינק ליידי" הורודים המסמלים בכל העולם את תפוחי האהבה.

 

במסגרת הפעילות החווייתית, לצד דוכני טעימה והסברה, יסתובבו דיילות פינק ליידי בסניפים עם מצלמה דיגיטלית  ויצלמו את הקונים ויחלקו להם גלויות אהבה בצורת לב ממוגנטות עם תמונת לב הקונה (ואפילו, במידה ורוצים להפתיע את האהוב- להוריד את תמונתו ממכשיר הסלולאר). בנוסף, יחולקו אריזות תפוח אישיות, ורודות, מהודרות רב פעמיות וידידותיות לסביבה, שיאפשרו לכל  אחד לקחת את התפוח שלו לכל מקום וליהנות ממנו בכל זמן. 

                          

תפוח ה"פינק לידי",  הינו זן חדש יחסית של תפוחים, אשר כבש במהרה את העולם והפך לאחד מהזנים הפופולאריים ביותר. בישראל, הוא גדל במטעי בראשית בגולן ובגליל ומשווק על ידי תאגיד הפירות בראשית שהנו בעל הזיכיון הבלעדי לשווקו בישראל. התפוח הינו שילוב של זני תפוחים האחד "ליידי וויליאמס" והשני "גולדן דלישס" ומוצאו באוסטרליה. צבעו וורוד - אדמדם, צורתו עגולה ומעט פחוסה וטעמו מתוק – חמצמץ. פינק ליידי מתאפיין בארומה עדינה ועסיסיות גבוהה, מרקמו מלא ופציחותו גבוהה. על כל תפוח "פינק ליידי" מודבקת מדבקה בצורת לב בצבע ורוד ועליה שם המותג, המדבקה מבדלת  ומייחדת את סוג התפוח משאר סוגי התפוחים על המדף.

 

שגב ירבעם, מנכ"ל 'תאגיד הפירות בראשית: "תפוח הוא פרי שהישראלים אוהבים לצרוך וזן הפינק ליידי, בפרט, הפך בתוך זמן קצר לאחד הזנים הפופולריים מבין התפוחים. את זאת ניתן לזקוף הן לטעמו וצורתו הייחודיים והן לערכים שהוא נושא בעולם כולו: רומנטיות, קבלה ואהבה. לכן בחרנו בימים שסביב חג האהבה להרים את קרנו של תפוח הפינק ליידי ולצאת בקמפיין המצהיר, ש"פינק ליידי- הרבה יותר מתפוח

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד