הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מגה ספורט בקמפיין ריאליטי

13/03/2013

"מגה ספורט", רשת הספורט המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין פסח ראשון מסוגו ושמה לה למטרה לעודד את הציבור הישראלי לקיים אורח חיים בריא ונכון, על-ידי פעילות ספורטיבית וכושר גופני.

לצורך הקמפיין, מחפשת "מגה ספורט" משפחות ישראליות, מכל אזורי הארץ, שמעוניינות לקחת חלק בקמפיין, כאשר המטרה הינה לשים במרכז הקמפיין משפחות ישראליות שחובבות ספורט ומקפידות

לעשות פעילויות ספורטיביות שונות. המשפחות שייבחרו להוביל את הקמפיין, יצטרפו ליום צילומים מיוחד בפארק הירקון, ויצטלמו בסיטואציות של פעילות ספורטיבית שהציבור מזדהה עמן,

לדוגמא: משחק כדורגל עם הילדים, ריצה משותפת מסביב לפארק, רכיבה על אופניים או רולרבליידס וכדומה. אותן תמונות, אשר יפורסמו בעיתונות ובתחנות הרדיו, יחשפו את סיפוריהם הקטנים של בני

המשפחה המצולמים בנוגע לפעילות ספורטיבית בשגרת חייהם.

אורית גבאי, מנהלת השיווק של "מגה ספורט": "על כל אחד מאתנו לקחת על עצמו לעשות פעילות ספורטיבית בהתאם לתחביביו והעדפותיו. החשיבות אינה באיזה פעילות יעסוק אלא בכך שהוא בעצם עוסק בה,

העיקר להתאמן, להזיז את הגוף ולהיות בכושר - הן בשביל הבריאות והן בשביל ההרגשה. רשת מגה ספורט מציעה מגוון רחב של מוצרי ספורט על מנת שכל אחד מן הציבור, ילדים ומבוגרים, יוכל למצוא לעצמו מה שמתאים עבורו".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד