הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מותג "לילי" יוצא בפעילות חדשה

1/05/2013

לראשונה יוצא מותג נייר הטואלט ונייר הטואלט הלח, "לילי" , המוביל את קטגוריית נייר הטואלט בישראל, בפעילות יוצאת דופן במסגרתה יוגרלו 20 חופשות זוגיות אקזוטיות לאתרים המפנקים ביותר באיי סיישל וזנזיבר.

 

לדברי אילנית מעיין מנהלת שיווק תחום נייר בחוגלה קימברלי: "הצרכן הישראלי מחפש כל העת פינוקים וריגושים שהם בגדר חלום. לילי, כמותג שחרט על דגלו את ערך הפינוק, החליט לצאת בפעילות שתאפשר לצרכניו חוויית פינוק יוצאת דופן ביעדים שהצרכן בדרך כלל אינו מגיע אליהם בעצמו. לכן, במבצע זה הוחלט לקחת צעד קדימה ולראשונה לצאת בפעילות מיוחדת שלא נראתה קודם בקטגוריית נייר הטואלט ונייר הטואלט הלח".

 

על מנת להשתתף בהגרלה יתבקשו צרכני נייר טואלט "לילי" ו"לילי לח" להזין את מספר חשבונית הקנייה בדף הפעילות בפייסבוק או לחילופין בטלמסר.

ככל שיזינו מספר חשבוניות רב יותר, כך יגדילו את סיכוייהם לזכות בחופשה הנחשקת.

 

הפעילות תלווה בקמפיין רחב היקף שיכלול פרסומת בטלוויזיה, קמפיין דיגיטל וסלולר ופעילות נרחבת בנקודות המכירה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד