הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת בורגראנץ' תשקיע 2 מיליון ₪ בקמפיין פרסום

29/05/2013

בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הישראלית הגדולה בישראל, מעלה קמפיין פרסום רחב היקף בהשקעה של 2 מיליון ₪. הקמפיין יעלה לאוויר בסוף חודש מאי, באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" ויכלול פרסומת בטלוויזיה וקמפיין דיגיטל עם סרטוני המשך לפרסומת.

הקמפיין תחת הסלוגן "ישראלים מעדיפים בורגראנץ'", יעלה לרגל זכייתה של הרשת בפעם השלישית ברציפות ב"מבחן של המדינה" בקטגוריית "ההמבורגר הטעים בישראל", זאת לאחר שנערכו מבחני טעימה עיוורים מול רשתות המבורגר נוספות.

בפרסומת יככב הכפיל של שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און, אשר יעביר בצורה הומוריסטית את המסר השיווקי כי מנות רשת בורגראנץ' הן הטעימות ביותר על פני רשתות מתחרות.  

כוכב הפרסומת Ho Wun Howard Lee (בן 34) מהונג קונג, אשר מכהן בעולם ככפיל של שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און. Ho Wun Howard Lee התגורר בעברו באוסטרליה, ברזיל וניו יורק, ביום יום עוסק במוזיקה כמפיק מוזיקלי של ההרכב  Bossa Negra, המתרגם שירים ברזילאים בסגנון "בוסה נובה"  לשפה הסינית.

 משה אפרים, מנהל השיווק של רשת בורגראנץ' מוסר: " הפרסומת בכיכוב הכפיל לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ממצאי הסקר שמציג כי הציבור הישראלי מעדיף לאכול ברשת בורגראנץ' הישראלית על פני כל רשת אחרת. אנו מרוצים מאד מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד