הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

STEVE MADDEN יוצא בקמפיין טלוויזיוני בישראל

11/06/2013
STEVE MADDEN  יוצא בקמפיין טלוויזיוני בישראל (הגדל)

קבוצת האופנה "אינטר ג'ינס" זכיינית ומפעילת רשת החנויות של מותג הנעליים האמריקאי המוביל STEVE MADDEN יוצאת בקמפיין טלוויזיה נרחב המשלב 2 סרטונים המציגים את קולקציית הקיץ של המותג, בכיכובן של דוגמנית ניו יורקית אמריקאית עולה – לינדה אוליבר

 

הקמפיין צולם על-ידי הצלם הבינלאומי הנחשב ג'רמייה וילסון בפינות קטנות ומדהימות של העיר ניו יורק, באתרים שבחר סטיב מאדן עצמו, המותג ומעצב העל הידוע, אתרים המסמלים עבורו את ניו יורק ה"אמיתית" וה"שורשית", שסיפקו לו השראה ביצירת המותג שנולד וגדל בניו יורק בדיוק כמוהו, ביניהם גני שעשועים ופארקים מלבלבים באיסט ווילג' ורחובות ניו יורקיים אותנטיים בהם קירות גרפיטי וברזי כיבוי בווסט וילג'.

 

שירלי דרורי, מנהלת השיווק של STEVE MADDEN בישראל, מוסרת: "הקמפיין הנוכחי של המותג STEVE MADDEN ממחיש את שיוכו של המותג לעיר התוססת בעולם והאהובה ביותר על הישראלים - העיר ניו-יורק. הדגמים של הקולקציה הנוכחית מכניסים את הקונה לאווירת PARTY, בדיוק כמו הקמפיין הנוכחי לעונת הקיץ 2013. בימים אלו עיצבנו מחדש את חנות הדגל של המותג בנמל תל אביב המעוצבת באופן הזהה לסניף המפורסם בטיימס סקוור בניו יורק, ובכך מוענקת לקוחות שלנו חווית הקנייה המושלמת של המותג היו יורקי"

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד