חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ירון ברלד נבחר לככב בפרסומות של קרדיט יוניון

חברת האשראי החוץ בנקאי 'קרדיט יוניון' שיוצאת בימים אלו במהלך פירסומי רחב היקף - בחרה לתפקיד הפרזנטור את ירון ברלד, כוכב 'ארץ נהדרת' ו'בובה של לילה'. על פי דיווחים, יקבלו ברלד וצוות ההפקה שלו סכום של 600,000 ש"ח.
בקרדיט יוניון אישרו את הפרטים והסכימו לחשוף כי "ברלד נבחר לשחק דמות של גיבור פיננסי", אך לא הסכימו לפרט מעבר לזאת.

עלות הקמפיין כולו מוערכת בכ-3 מיליון ש"ח וצפוי להיות אחד המהלכים המדוברים של התקופה הקרובה. את האסטרטגיה לקמפיין החדש הובילו משרד הפרסום 'מומה', כאשר המהלך כולו יכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות ארצית, דיגיטל ושלטי חוצות.

מסוכנות הייצוג 'מאמא' המייצגת את ירון ברלד אישרו את הנתונים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד