הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פרויקט מסע בקמפיין סיפורים אישיים

24/02/2014

מעל ל-80 אלף צעירים יהודים מרחבי העולם התאהבו בישראל. אמנם הם מגיעים ממדינות שונות, אך המשותף לכולם הוא שהם בוגרי פרויקט 'מסע'. עכשיו, בקמפיין ארצי רחב שעולה בימים אלו, תוכלו להתוודע למסע האישי שלהם ולשמוע על האהבה החדשה שלהם – ישראל. כל הדרך מביתם באירופה, ארה"ב ורוסיה עד להתנדבות, ההתמחות, החברויות והקשיים. מעל ל-15 סיפורים צולמו וישודרו.

באמצעות הקמפיין הארצי, שעלותו נאמדת בכמיליון וחצי שקלים, תקודם פעילותו הענפה של הפרויקט התורמת רבות לכלכלה הישראלית. הרעיון מאחורי הקמפיין - שיעלה במדיה ארצית ויכלול טלוויזיה, רדיו ומודעות בעיתונות - הוא לייצר מודעות וזהות לפרויקט, תוך שימוש בסיפורם האישי של משתתפי פרויקט 'מסע', המגיעים לארץ מרחבי העולם במסגרת 250 תכניות מגוונות, הנמשכות לפרק זמן של חצי שנה עד שנה. הקמפיין  מורכב מסיפורים אישיים של משתתפים ממדינות שונות, בשפת האם שלהם, המספרים במילותיהם האישיות על החוויות שלהם במהלך שהותם בפרויקט ועל השינוי הרב שחל בתחושת השייכות שלהם לישראל ולזהותם היהודית.

בראש ועדת ההיגוי הלאומית של פרויקט 'מסע' עומד מזכיר ראש הממשלה, אביחי מנדלבליט, ושותפים בה משרד ראש הממשלה ונציגי הסוכנות היהודית. הפרויקט מפעיל מעל ל-20 נציגים ברחבי העולם ומעל ל-86 אלף בוגרים השתתפו כבר בפרויקט, החוגג השנה עשור לפעילותו.

מנהלת השיווק של פרויקט 'מסע', סלביה גבע: "86,000 צעירים יהודים מרחבי העולם, שיהוו את גרעין המנהיגות היהודית במשך עשרות השנים הבאות, כבר חוו את החיים בארץ דרך 'מסע'. עכשיו, באמצעות הקמפיין, יש לנו הזדמנות לחשוף את הציבור הישראלי לפרויקט לאומי חשוב זה בעל התרומה הכה משמעותית למשק הישראלי, לתדמית הנוכחית והעתידית של ישראל בעולם ולחיזוק העם היהודי בתפוצות."

עבודת הפרסום נעשתה ע"י חטיבת הפרסום של מקאן אריקסון בהנהלת דנה ברא"ז, קריאטיב: טל קמיאבי, עידן גל ועומרי שומר, פלנינג: יעל קובליבקר. תקציבאית: עדי אביחי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד