הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין חדש ל"מוזלי"

27/04/2014

מותג מוזלי Green המשווק בישראל על ידי 'חברת סידס- רק הטוב ביותר', עולה בקמפיין חדש, תחת הסיסמא: "כשטבע חושק בטעם". הקמפיין בהשקעה כוללת של כחצי מיליון ₪   .

 

הקמפיין יעלה בערוץ 2 ובערוץ 10 בשעות הפריים טיים לתוכניות מובילות. בנוסף, בתקופת הקמפיין יודבקו על המוצרים מדבקות שיווקיות של- "המוזלי המוביל בישראל" בנקודות המכירה.

 

סדרת המוזלי של  GREEN מכילה רכיבים מעולים באיכות גבוהה ודגנים מלאים ביניהם חיטה, שעורה, שיפון, שיבולת שועל, פירות יבשים אגוזים וכו' תוך שילוב של רכיבים תזונתיים חשובים כגון: חלבונים, סידן.  היא משביעה ועשירה בסיבים תזונתיים המסייעים לתהליך העיכול.  אכילת המוזלי, בין כארוחה מזינה ובריאה ובין כחטיף בין הארוחות או לאחר פעילות גופנית, מספקת לגוף אנרגיה בריאה, משפרת את חילוף החומרים בגוף ומעניקה לגוף ויטמינים ומינרליים חיוניים לתפקוד יעיל.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד