הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Corny מותג חטיפי הדגנים עולה בקמפיין אנימציה חדש

27/08/2014
Corny מותג חטיפי הדגנים עולה בקמפיין אנימציה חדש (הגדל)

מותג חטיפי הדגנים הבינלאומי Corny, שלמעשה המציא את הקטגוריה והשיק אותה בישראל, עולה לאוויר עם קמפיין ייחודי של אנימציית סטופמושן. זו אנימציה הדורשת צילום של פריים אחרי פריים עד מאות צילומי סטילס המרכיבים את תנועה יחידה.

 

אנימציית סטופמושן היא שיטת אנימציה קלאסית הדורשת מיומנות גבוהה ביותר – התפאורות המיניאטוריות, הבובות המיוחדות והאביזרים שעוצבו ונבנו מפלסטלינה על ידי סטודיו המתמחה בכך. הצילומים נמשכו ימים ארוכים, כשלכל שניית אנימציה נדרשות שעות רבות של עבודה. להפקת הסרטונים השתמש הצוות בכ-15 קילוגרם פלסטלינה ובכ- 32 חבילות מגבונים! (האנימטורים מנקים באמצעותם את הידיים כדי לשמור שצבעי הפלסטלינה לא יתערבבו ויימרחו בזמן העבודה).

 

הטכניקה מורכבת ביותר והשימוש בה לסרטון פרסומת בארץ ייחודי ונדיר. התוצאה המתקבלת הינה בעלת ניחוח בינלאומי, עם מראה אומנותי וחינני המשלב מגע של עבודת יד עם חדוות משחק ויצירה.

 

אנימציית בובות אהובה על ידי ילדים וגם ההורים מוצאים בה קסם רב, לכן מתאימה במיוחד לפרסום מוצר המיועד לכל המשפחה כמו חטיפי הדגנים של corny.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד