הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קפה קפה בקמפיין בהיקף מיליון וחצי ש"ח

30/09/2014

קבוצת "קפה קפה"  עולה בקמפיין חדש בהפקה מקורית. 3 סרטוני הפרסומת, שיוצרו באמצעות משרד הפרסום זרמון DDB, יעלו כחסויות על מסכי הערוצים המסחריים 22, 10 ,וגם כקמפיין דיגיטלי ברשתות החברתיות. הקמפיין יעלה לתקופה של כחודש אל הקמפיין מתלווה הסלוגן של קפה קפה "better together".

נעם צימרמן מנכ"ל קבוצת קפה קפה  מסר היום: "אנו נרגשים לקראת עלייתו של קמפיין חוצה מדיות הכולל 3 סרטונים וכולל פריסה רחבה ועוצמתית. סרטי הפרסומת של קפה קפה משלבים את המנות הטעימות של קפה קפה לאורך כל היום-בבוקר, בצהריים ובערב והכל בנראות חדשה של עולם לייפסטייל.

לדברי טל אקרמן  מנהלת השיווק של הקבוצה : "רשת קפה קפה יוצאת בקמפיין חוצה מדיות תחת המסר והאני מאמין של המותג- Better together רוח הקמפיין העדכנית ומלאת החיים ותחושת ה"ביחד", בשילוב הצגת מנות נבחרות וטעימות, מעבירים בצורה מגרה את תפיסתה של הרשת- שכל דבר שעושים, טוב יותר לעשות ביחד ואם אפשר לעשות זאת עם ארוחה מצוינת ובאווירה מושלמת אז בכלל..."

קמפיין "קפה קפה" הכולל שלושה סרטונים שונים  בהפקה של GREEN PRODUCTION   ובבימויו של דודי חסון , מתבסס על האני מאמין של המותג "better together "  ומציג שלושה סרטונים שונים ,morning together ,lunch together ,dinner together  תחת המסר והאני מאמין של המותג שכל דבר שעושים טוב יותר לעשות יחד. 3 הסרטונים מציגים חבורה המבלה יחדיו, במוקדי בילוי שונים כאשר רשת "קפה קפה" הינה חלק בלתי נפרד ומרכזי משגרת היומיום, כמקום מפגש, בילוי והנאה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד