הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לואקר עולה בקמפיין טלוויזיה, מובייל וקד"מ

8/12/2014

מותג "לואקר", אשר נכנס בימים אלה לתחום השוקולד, עולה בקמפיין פרסומי מקיף לסדרת טבלאות שוקולד לואקר החדשה. הקמפיין חובק עולם והופק בגרסתו העברית על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון.  סרטון הפרסומת יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10 למשך 3 שבועות ובו מתואר התהליך שעבר המותג עם השנים ועד להשקת השוקולד החדש . 

בנוסף לפרסום בטלוויזיה יכלול הקמפיין גם פעילות בעמוד הפייסבוק במובייל וקד"מ,  במסגרתה יגיע הגמד של לואקר למקומות נבחרים ויפנק את הנוכחים במקום בשוקולד לואקר טעים. היקף הקמפיין כולו נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪

קרדיטים:
קריאייטיב- קורן וייס, טל שלץ, נעמה דוד * פלנינג- מידד בר לב, ניצן פרנקל * ניהול לקוח- עדי אורן, דפנה מונהייט, רותם זיידלר * הפקה- נווה זרח, שירה סלע * מקאן וואלי- הדר גור אריה, אבנר פרישברג * בית פוסט- פרומו פוסט * יחסי ציבור – סנדיק קומיוניקיישן

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד