הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סלקום מעלה קמפיין מבודל עבור הטלוויזיה שלה

13/01/2015

הקמפיין שילווה את השקת סלקום tv מציג שפה פרסומית שונה ומבודלת מהקו הפרסומי הראשי, בהתאם לסלוגן שמלווה את השקת השרות: "רואים דברים אחרת".
הקמפיין, בכיכובו של "משיח" - אודי כגן - יוצר וכוכב סדרת הרשת "משיח" שצפוי להצטרף בעונה הקרובה לצוות של "ארץ נהדרת".
משיח נאמן בקמפיין סלקום tv לדמותו בסדרת הרשת ומגלם שילוב משעשע בין עידן "האינטרנט והמחשובים" כלשונו, שבו חייבים להיות מעודכנים, לבין סגנון דיבור והופעה לא עדכניים.

יוני סבג, סמנכ"ל שיווק קבוצת סלקום: "סלקום tv שונה מכל מה שהכרנו עד עכשיו, ובהתאמה בחרנו לעלות עם קמפיין בשפה פרסומית שונה, צעירה ומשעשעת בדומה לשרות הטלוויזיה עצמו ובהתאמה לסלוגן המלווה את השרות "סלקום tv - רואים דברים אחרת. השונות בקו הפרסומי נדרשה על מנת להעביר לצרכן את המסר כי אנו משיקים עולם תוכן שונה ומבודל שאינו מעולמות המובייל המסורתיים של סלקום. אנו מאמינים כי שפה מבודלת זו תתרום רבות להבנת הנושא, כמו גם להבנת מסרי ויתרונות השרות עצמו בצורה ברורה, קולעת וחדה״.

הקמפיין כולל 4 סרטוני טלוויזיה ואינטרנט קצרים ומשעשעים, שניים מהם מוצגים בימים אלו. הסרטונים מציגים את הצד המגוחך בעולם הטלוויזיה שכולם מכירים, ואת הפתרון שמציעה סלקום tv. 


משיח, המגולם ע״י היוצר והשחקן אודי כגן, צמח כסדרה אינטרנטית מצליחה שבה הוא מוצג כסוג של אמן שוליים ובעל אורחן שתקוע בעבר, למרות שהוא, בחוסר מודעותו העצמית, בטוח שהוא מעודכן בכל החידושים שיש לעולם להציע. כך גם בקמפיין של סלקום tv, משיח מיושן ואינו מעודכן, תקוע בעבר של הטלוויזיה ומתקשה להתמודד עם החשיבה החדשנית של סלקום tv. בקמפיין נעשה שימוש בסגנון המוקומנטרי הייחודי של סדרת האינטרנט של משיח כדי להעביר את המסרים של החברה בצורה הומוריסטית, קלילה, בועטת והכי חשוב צעירה.

משרד פרסום: גיתם  BBDO

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד