הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שברולט עולה בקמפיין המשתנה לפי המדיה

27/01/2015
שברולט עולה בקמפיין המשתנה לפי המדיה

משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG יצא בקמפיין  למותג הרכבים שברולט , מותג המכוניות הנמכר ביותר של יצרנית הרכב האמריקנית ג'נרל מוטורס. הייחודיות בקמפיין היא שלכל אמצעי מדיה הותאם קרייאטיב במיוחד בשבילה, תחת המסר: "בכל 7 שניות נמכרת בעולם שברולט".

בקמפיין הטלוויזיוני, יעלו תשעה סרטים שונים. כל סרט מראה סיטואציה קצרה שלא מספיקה להסתיים ועובר רכב שברולט. שלטי החוצות תואמים למקום בו הם מופיעים, לדוגמא באזור של בנייני משרדים המסר בשלט מתייחס לפגישות, לשלט חוצות בעיר טבריה המסר מתייחס לכנרת. קטעי הפרסום בעיתונות תואמים לנושאים אקטואליים, לדוגמה 'בזמן שבבנק לאומי חתמו על הסכם השכר נמכרה עוד שברולט בעולם'. בפלטפורמות הדיגיטליות עלו מגוון של באנרים שמתכתבים עם מיקום ואקטואליה, לדוגמא באתרי ספורט בסיום של משחק כדורגל, יעלה באנר מעודכן בהקשר לתוצאות המשחק. כך גם בתשדירי הרדיו שהתייחסו לסיטואציות שמתרחשות בזמן נהיגה.

זיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני-פרידן, מסר: ״קמפיין פרסום מותאם ומשתנה דורש מאמץ מיוחד מכל המחלקות של המשרד, שממשיכות לעבוד בזמן שהקמפיין באוויר. קמפיין מסוג זה הוא מאד דינמי שדורש קבלת החלטות מהירה. אנו תמיד חושבים איך אפשר לחדש ולעשות צעדים מפתיעים וחדשים בעולם הפרסום ולשמחתי מצאנו שותף חדשן כמו שברולט שלא מהסס למתוח את הגבולות".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד