הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בורגרסבר בקמפיין ראשון בהיקף 5 מיליון ש"ח

4/03/2015

רשת בורגרסברמשיקה בימים אלה מהלך תקשורתי משמעותי ראשון תחת הסיסמה ״ This Is My Burger ״ באמצעות משרד הפרסום BB&A של קובי אמזלג ומוטי בן בכר. במהלך חושפת הרשת הותיקה המונה מעל ל-30 סניפים, את השיטה הפרסונלית הייחודית שלה - המבורגר בהתאמה אישית על פס חם עם אפשרות לבחירה של ההמבורגר, תוספות מתוך המגוון ורטבים ממבחר ענק של רטבים שחלקם קיימים רק בבורגרסבר.

המהלך התקשורתי בתקציב של כ- 5 מליון ₪ יעלה בטלויזיה ובאינטרנט ויגובה ביחסי ציבור ע"י חברת יחסי הציבור של הקבוצה Kliger/BB&A בניהולו של ערן קליגר. 

הקמפיין הייחודי נוצר כדי להעביר את השיטה הבלעדית שבה לכל אחד יש את ההמבורגר שלו - במשרד הפרסום בחרו לשלב בין מרכיבי האוכל לאנשים ולדמויות השונות. התוצאה היא ריקוד ויזואלי מרתק בין דמויות צבעוניות לבין מרכיבים שונים בהמבורגר של בורגרסבר. בסרטון שעולה בימים אלה נראים סקייטרים גולשים על סקייטבורדים, המבורגרים אחוזי להבות גולשים אל הגריל, חסה עסיסית הנראית כמו מתעמלת קרקע, בחורה בשמלה צהובה (חלמון) שנופלת אל ים של כדורים לבנים (חלבון) וחבורת רקדני היפהופ לבושים באדום שמקבילים לחבורת עגבניות שמתפוצצות לפרץ של נוזל אדום על המסך.

 ישראל ניזרי, מבעלי בורגרסבר: ״בתור רשת ההמבורגרים המקצועית בישראל הפועלת כבר למעלה מ-15 שנה, אנחנו שמחים להשיק היום קמפיין ראשון שמדבר על השיטה הייחודית שלנו שמאפשרת לכל לקוח להזמין באמת את ההמבורגר שהוא רוצה, באיכות גבוהה ובחוויה שאין כמוה בארץ. הקמפיין הזה הוא השתקפות החוויה שאנחנו מעניקים ברשת - חגיגה של טעמים, התאמה אישית והקפדה על הפרטים הכי קטנים״.

 קובי אמזלג, מכ"ל משותף BB&A: "הקמפיין שעולה היום הוא תוצאה של עבודה מאומצת של חצי שנה שמטרתה להביא את העושר והאיכות של בורגרסבר לקהלים חדשים ולבנות את מיתוג הרשת לקראת ההתרחבות של השנים הקרובות."

  קרדיטים:

מנהל קריאייטיב: גלעד בובי
מנהל לקוחות ראשי: קובי אמזלג
מנהל קריאייטיב ראשי: מוטי בן בכר
במאי: רועי רז
הפקה, גרין הפקות: רועי קורלנד, רונן הופמן, עדי ויינר
פוסט פרודקשן: ג׳רונימו
מוזיקה מקורית: Knob ניב ומיטל
סטילס: גורן ליבונצ׳יץ׳
יחסי ציבור, Kliger/BB&A: ערן קליגר, שלומי מינץ
שיווק בורגרסבר: אורן אסל, שרה בר-אשר

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד