הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אופל ישראל משקיעה 4 מיליון ש"ח בקמפיין משתנה

16/03/2015
אופל משקיעה 4 מיליון ש"ח בקמפיין לרכב האורבני החדש , האופל אדם, שהושק ביום חמישי. הייחודיות בקמפיין היא שלכל אמצעי מדיה הותאם קריאייטיב מיוחד, תחת המסר: "אופל אדם- יפה וחצופה", עם משפטים קצרים וחצופים. הרעיון העומד מאחורי הקמפיין הוא שכמו שכל נהג בוחר את ה- ADAM לפי האופי שלו (צבע חיצוני , צבע גג, סוג החישוקים ,ריפוד פנימי וכדומה) כך גם הקמפיין מתאים את עצמו לאופי המקום בו הוא מוצג ולאוכלוסייה אליו הוא מופנה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד